Αυτός είναι ο λόγος που ο διάδοχος του ΒΜW i3 θα έχει διαφορετική σχεδίαση


Ο επικεφαλής εξέλιξης της BMW, Frank Weber, επεσήμανε ότι ο διάδοχος του i3 δε θα έχει ανάλογη compact σχεδίαση και εξήγησε το λόγο πίσω από τη συγκεκριμένη απόφαση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: BMW
  • 19/10/2023

Η BMW θα χαρίσει στον διάδοχο του αμιγώς ηλεκτρικού i3 μία πιο «παραδοσιακή» σχεδίαση, με βάση τα δικά της δεδομένα. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία λάνσαρε το i3 το 2013, ως το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής, με την εμφάνισή του να γίνεται αντικείμενο συζήτησης.

Ο πιο αυστηρός και τετραγωνισμένος σχεδιασμός διέφερε πολύ από εκείνον των υπολοίπων προϊόντων της εταιρείας, αποσπώντας μικτές κριτικές. «Πολλοί το λάτρεψαν, όμως στα μάτια αρκετών άλλων, το i3 δεν ήταν πραγματική BMW», τόνισε ο επικεφαλής εξέλιξης, Frank Weber, μιλώντας στο Automobilwoche και πρόσθεσε: «Ήταν σαν τον μαθητή που ήταν έξω από την παρέα στο δημοτικό. Δε θα επαναλάβουμε αυτήν την τακτική».

Κι όμως, παρά το «αμφιλεγόμενο» παρουσιαστικό του, το i3 κατάφερε να πουληθεί 250.000 φορές μέσα στα 9 χρόνια που παρέμεινε στην γκάμα των Γερμανών. Αυτή η σημαντική επίδοση το κατατάσσει στη λίστα με τα πιο επιτυχημένα EV όλων των εποχών.

«Η BMW χρειάζεται οπωσδήποτε να λανσάρει ένα οικονομικό, μικρό αυτοκίνητο», τόνισε ο Weber. «Δίνουμε μεγάλη σημασία στο να κάνουμε τη μάρκα προσιτή για τους πελάτες μας. Γι' αυτό σκεφτόμαστε πολύ προσεκτικά, σχετικά με το πώς μπορεί ένα φθηνό μοντέλο να είναι μέρος της οικογένειας της πλατφόρμας Neue Klasse».

Η εν λόγω πλατφόρμα έκανε το ντεμπούτο της με το Vision Neue Klasse concept, δίνοντας στον κόσμο της αυτοκίνησης μια πρώτη γεύση για του τι πρόκειται να ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια. Θα είναι η βάση όλων των μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων της BMW, προσφέροντας ακόμα περισσότερη αυτονομία, πιο γρήγορους χρόνους φόρτισης και αναβαθμισμένες λειτουργίες λογισμικού.

Η παραγωγή του πρώτου μοντέλου που θα βασίζεται στη Neue Klasse θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Debrecen της Ουγγαρίας το 2025, κι έπειτα στο Μόναχο αργότερα μέσα στο ίδιο έτος.

«Μέσα στα πρώτα δύο χρόνια, θα επεκτείνουμε την Neue Klasse με τέσσερα ακόμη οχήματα. Μπορείτε να φανταστείτε ότι πολλά μπορούν να δημιουργηθούν, από μικρά μέχρι πολύ μεγάλα αυτοκίνητα», κατέληξε ο Weber.