H Maserati επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό της


Σύμφωνα με εκπρόσωπο του Ομίλου Stellantis, η Maserati αναμένεται να κατασκευάζει μόνο αμιγώς ηλεκτροκίνητα νέα μοντέλα από το 2030 και έπειτα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 21/3/2022

Όπως δήλωσε ο κ. Davide Grasso, Διευθύνων Σύμβουλος της Maserati, η ιταλική εταιρεία θα διαθέτει στην γκάμα της αμιγώς ηλεκτροκίνητα καινούργια οχήματα από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας.

Συγκεκριμένα, ο κ. Grasso είπε σχετικά: «Παρατηρούμε μια έντονη αύξηση στη ζήτηση για τέτοια οχήματα από τους πελάτες μας. Πιστεύω ότι από το 2030 και έπειτα, η ζήτηση για (νέα) αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι μικρή».

Η Maserati αναμένεται να παρουσιάσει τα πρώτα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της τον επόμενο χρόνο. Δεν θα είναι άλλα από την GranTurismo Foglore και GranCabrio Foglore, όπως και την Grecale Foglore, αυτοκίνητα με το οποία θα εγκαινιαστεί η νέα «οικογένεια» οχημάτων αυτής της τεχνολογίας η οποία έχει την ονομασία «Foglore» (κεραυνός, αστραπή στην ιταλική γλώσσα).

Πρόσφατα, ο κ. Bernard Loire, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής τής Maserati, ανακοίνωσε το πρόγραμμα εξέλιξης και παρουσίασης των νέων εξηλεκτρισμένων εκδόσεων των υπαρχόντων μοντέλων όπως και των ηλεκτροκίνητων της εταιρείας, ως το 2025. Μέχρι τότε, θα δούμε τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της MC20, της καινούργιας Quattroporte και της νέας Levante, οι οποίες θα διαθέτουν τετρακίνηση (δύο ηλεκτροκινητήρες) για καλύτερες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά).

Βεβαίως, η Grecale, η GranTurismo, η GranCabrio και η Grecale θα διατίθενται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης τουλάχιστον ως το 2030. Τέλος, τα στελέχη της ιταλικής εταιρείας αποφάσισαν να σταματήσουν την παραγωγή της Ghibli και να μην εξελίξουν τον αντικαταστάτη της παρούσας γενιάς του μοντέλου καθώς η ζήτηση γι’ αυτό είναι μικρή.

Ο Όμιλος Stellantis έχει εντάξει τη Maserati στην ίδια ομάδα εταιρειών με τις Alfa Romeo, Lancia και DS Automobile για τις οποίες έχει αποφασιστεί να κατασκευάζουν αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα από το 2030 και έπειτα. Ο κ.  Carlos Tavares, Διευθύνων Σύμβουλος αυτού, έχει θέσει ως στόχο να αυξηθεί το λειτουργικό περιθώριο κέρδους της Maserati στο 15%-20% ως το τέλος της δεκαετίας. Συγκριτικά, πέρυσι αυτό ήταν 5,1%.