Έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς της Porsche Macan, η οποία έγινε αμιγώς ηλεκτρική. Η αρχή έγινε με δύο εκδόσεις, τη Macan 4, την οποία το Car and Driver δοκίμασε, και τη Macan Turbo, ενώ κυκλοφορεί και σε έκδοση 4S.
Τώρα, η εταιρεία του Zuffenhausen προχώρησε στην αποκάλυψη της έκδοσης GTS, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που η εν λόγω έκδοση του μοντέλου φέρει ηλεκτροκινητήρα. Η Macan GTS μοιράζεται τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με την Turbo, δηλαδή μία μονάδα ικανή για 516 PS, που μαζί με τον κινητήρα στον εμπρός άξονα, αποδίδουν συνολικά 571 PS στη λειτουργία Launch Control, με μέγιστη ροπή τα 955 Nm.
Παράλληλα, προσφέρει αυτονομία στον κύκλο WLTP έως 586 km, και σε σταθμό γρήγορης φόρτισης η μπαταρία υψηλής τάσης 100 kWh μπορεί να φορτιστεί από 10% έως 80% σε μόλις 21 λεπτά, με μέγιστη ισχύ φόρτισης 270 kW.
Η Porsche έδωσε έμφαση στην οδηγική εμπειρία και τη συμπεριφορά του οχήματος. Σε αυτό το πλαίσιο, η κατανομή βάρους είναι 48:52, και μαζί με το χαμηλό κέντρο βάρους και την έξυπνη διαχείριση της ισχύος των ηλεκτροκινητήρων, η Macan GTS προσφέρει σπορ χαρακτηριστικά στον δρόμο, παρά το μέγεθος του SUV. Μαζί με το σύστημα τετρακίνησης με το ηλεκτρονικό σύστημα Porsche Traction Management (ePTM) ταχείας αντίδρασης, το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Επιπλέον, οι μηχανικοί της Porsche έχουν βελτιστοποιήσει την αγωνιστική αερανάρτηση, η οποία διαθέτει έλεγχο ύψους και Porsche Active Suspension Management (PASM). Η απόσταση από το έδαφος, που είναι χαμηλότερη κατά 10 mm, και η ειδική ρύθμιση των αμορτισέρ και των αντιστρεπτικών δοκών προσφέρουν εξαιρετική ευελιξία και ακρίβεια στις στροφές, οι οποίες μπορούν να βελτιωθούν περαιτέρω με το προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα.
Σε ό,τι αφορά το εξωτερικό, η Macan GTS ακολουθεί τη συνταγή της «απλής», με τη διαφορά ότι έχουν προστεθεί μαύρες λεπτομέρειες διάσπαρτα, με το εμπρός spoiler, την ποδιά στα πλάγια και το κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα να κάνουν αντίθεση με το υπόλοιπο αμάξωμα. Επιπλέον, υπάρχει επιλογή για ζάντες 21 ιντσών και 22 ιντσών RS Spyder Design, αμφότερες σε χρώμα Anthracite Grey.
Στο εσωτερικό, το SUV διαθέτει καθίσματα που παραπέμπουν σε bucket, προσφέροντας άνεση αλλά και κράτημα στον οδηγό και τους επιβάτες, με το 'GTS' γραμμένο σε διάφορα μέρη. Η χρωματική αντίθεση επιτυγχάνεται με τις κόκκινες ή μπλε ραφές στο ταμπλό, στα καθίσματα και στις πόρτες, χωρίς να λείπουν φυσικά και το σύστημα infotainment μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Εκτός Porsche ο Oliver Blume - Ποιος παίρνει την «καυτή» θέση του CEO
Πραγματικός θησαυρός! Μια Porsche 930 Turbo πλένεται για πρώτη φορά μετά από 19 χρόνια (video)