Ξεκίνησε η παραγωγή του πιο φθηνού ηλεκτρικού SUV της BMW – Η τιμή του στην Ελλάδα


Οι πρώτες μονάδες έχουν ξεκινήσει να βγαίνουν από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Regenburg, στη Γερμανία, και ετοιμάζονται να ταξιδέψουν στα χέρια των νέων ιδιοκτητών τους.

  • 15/11/2022

Μόλις τον περασμένο Ιούνιου η BMW προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη της τρίτης γενιάς της Χ1 η οποία εκτός το ότι είναι μεγαλύτερη σε χώρους από τον προκάτοχό της, συνοδεύεται από μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή.

Οι πρώτες μονάδες αυτής της έκδοσης έχουν ξεκινήσει εδώ και λίγες ημέρες να βγαίνουν από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Regenburgστη Γερμανία, και ετοιμάζονται να ταξιδέψουν στα χέρια των νέων ιδιοκτητών τους.

Η έναρξη της παραγωγής της iX1 σηματοδοτεί την ταχεία μετάβαση του BMW Group προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας, με το στόχο που έχει τεθεί να θέλει ένα στα τρία μοντέλα των Βαυαρών να μη συνοδεύεται από ΜΕΚ μέχρι το 2024.

Αξίζει να αναφερθεί πως το σύστημα μπαταριών που εφοδιάζει τη νέα BMW iX1 παράγεται στο ίδιο εργοστάσιο. Έτσι σήμερα η γραμμή παραγωγής του Regensburg μπορεί και παράγει θερμικά σύνολα, ήπια υβριδικά, plug-in hybrid αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά!

Η νέα iX1 τοποθετείται στη βάση της γκάμας των ηλεκτρικών SUV της BMW και είναι ουσιαστικά ο μικρός αδελφός της iX3. Η δύναμή της προέρχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες που είναι τοποθετημένοι στους δύο άξονες και αποδίδουν συνδυαστικά 313 PS και 494 Nm ροπής. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή το αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει το 0-100 km/h σε 5,7 sec. ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h.

H τεχνολογία φόρτισης του συστήματος μπαταριών με ενεργειακή χωρητικότητα 64.7 kWh έχει μεταφερθεί από την BMW i7 (υποστηρίζει φόρτιση μέχρι και 130 kW) και προσφέρει αυτονομία που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 438 km.

Το μήκος του αυτοκινήτου φτάνει συνολικά τα 4.5 m. ενώ το πλάτος είναι στο 1.85 m. και το ύψος στο 1.64 m. Η αύξηση των διαστάσεων έφερε μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό με πιο χαρακτηριστική περίπτωση τον χώρο αποσκευών όπου η χωρητικότητά του έχει φτάσει στα 540 lt και μπορεί να «απογειωθεί» στα 1.600 lt με τις διαιρούμενες σε ποσοστό 40:20:40 πλάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων.

Ο ελληνικός διαμορφωτής της BMW iX είναι ήδη ανοιχτός για όσους θέλουν να προχωρήσουν στην παραγγελία του ηλεκτρικού μοντέλου, με τη βασική τιμή να ορίζεται στα 54.990€.  Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται:

Εξωτερικό

  • Προβολείς LED και πίσω φώτα LED
  • Ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών
  • Αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών

Εσωτερικό

  • BMW Live Cockpit Plus με BMW Κυρτή Οθόνη
  • BMW Λειτουργικό Σύστημα 8 με λειτουργία πλοήγησης
  • Αυτόματος κλιματισμός, με έλεγχο 2 ζωνών και αεραγωγούς πίσω χώρου
  • Σπορ δερμάτινο τιμόνι
  • Σύστημα φόρτωσης 40:20:40 με ρύθμιση κλίσης πλάτης καθίσματος
  • Πακέτο φωτισμού

Μετάδοση κίνησης/ανάρτηση

  • Μ Προσαρμοζόμενη Ανάρτηση με Μ σπορ σύστημα διεύθυνσης
  • Σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive
  • BMW My Modes: PERSONAL, SPORT, EFFICIENT

Φόρτιση

  • BMW Flexible Charger, με ακροδέκτη οικιακής πρίζας για ευέλικτη φόρτιση στο σπίτι
  • Καλώδιο ταχείας φόρτισης (Mode 3) για δημόσια φόρτιση
  • Κάρτα BMW Charging για πρόσβαση στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης με ελκυστικούς και διαφανείς όρους
  • Φόρτιση AC με 11 kW, φόρτιση DC με έως 127 kW

Υποστήριξη οδηγού

  • Parking Assistant με Ενεργό Έλεγχο Απόστασης Παρκαρίσματος και Κάμερα Οπισθοπορείας
  • Cruise Control με λειτουργία φρεναρίσματος