Ο Gordon Murray επενδύει στη νέα εποχή: Υβριδικά, ηλεκτρικά και υδρογόνο


Μετά την αποκάλυψη του T.33, ο σχεδιαστής της McLaren, Gordon Murray, ετοιμάζεται για τη νέα εποχή του εξηλεκτρισμού, επενδύοντας στον υβριδισμό, τον ηλεκτρισμό και το υδρογόνο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 6/9/2022

Η Gordon Murray Automotive προχωρά σε νέα «μονοπάτια», μετά την παρουσίαση των δύο μοντέλων της, των T.50 και T.33, τα οποία φέρουν τον χαρακτηριστικό 12κύλινδρο κινητήρα της εταιρείας, θέλοντας να προσαρμοστεί στη νέα εποχή του εξηλεκτρισμού και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Ο διευθυντής του ομίλου Gordon Murray, Phillip Lee, δήλωσε ότι η ομάδα έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας έχει ήδη ξεκινήσει να εργάζεται πάνω στον τομέα του υβριδισμού, και βρίσκεται στην αναζήτηση του καταλληλότερου τρόπου να βρίσκεται εντός της εξηλεκτρισμένης πραγματικότητας.

«Κάποια στιγμή θα στραφούμε όλοι στον ηλεκτρισμό,» δήλωσε o Lee σε πρόσφατη συνέντευξή που παραχώρησε στο Top Gear. «Πιστεύω ότι το τελικό σημείο και ο λόγος είναι επειδή η νομοθεσία θα υπαγορεύσει προς ποια κατεύθυνση θα κινηθούμε όλοι. Για την Gordon Murray Automotive, αυτό είναι κάτι που δουλεύουμε και έχουμε δημιουργήσει τον τομέα έρευνας και ανάπτυξης μέσα στη Gordon Murray Technologies προκειμένου να διερευνήσουμε διαφορετικούς τύπους κινητήριων μονάδων, μέσω του υβριδισμού, του εξηλεκτρισμού, του υδρογόνου, των εναλλακτικών καυσίμων... κοιτάμε προς όλες τις κατευθύνσεις για να δούμε ποια είναι η πιο σωστή.»

Άλλωστε, η Gordon Murray έχει ανακοινώσει από τις αρχές του καλοκαιριού ότι έχει στα σχέδιά της την παραγωγή δύο ηλεκτρικών SUVπου αναμένονται να «αλλάξουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε για το άγχος της αυτονομίας και τις δυναμικές των οχημάτων». Δεν έχουν αποκαλυφθεί περαιτέρω πληροφορίες, όμως η δημιουργία ενός τέτοιου οχήματος θα σημάνει την είσοδο της εταιρείας σε μία αγορά που υποστηρίζει πιο προσιτά στο κοινό μοντέλα, και την επέκτασή της και σε άλλες κατηγορίες, πέρα από αυτή των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.

Ο Lee κατέληξε: «Το ήθος της μάρκας μας και αυτό που κάνουμε είναι το ότι θέλουμε οι άνθρωποι να οδηγούν τα αυτοκίνητά μας. Θέλουμε να τους βλέπουμε να κυκλοφορούν με αυτά και να τα απολαμβάνουν. Δεν είναι εκθέματα σε κάποιο μουσείο που έχουν φτιαχτεί για να 'κάθονται'.»