Όλα τα δεδομένα για το ηλεκτρικό Peugeot 3008 της τρίτης γενιάς


Η Peugeot βάζει το μεγάλο της εμπορικό «όπλο» στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και στόχος είναι να κοιτάξει στα μάτια αντίστοιχες προτάσεις, όπως αυτή του VW ID.4. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 23/11/2022

Πλήρης ανανέωση έρχεται για το Peugeot 3008, το οποίο γίνεται ηλεκτρικό, με τους Γάλλους να στοχεύουν να «εκθρονίσουν» το Volkswagen ID.4 από την κατηγορία των C-SUV. Το 3008, από την αρχή της ζωής του, έως και σήμερα, αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της εταιρείας, και τώρα ετοιμάζεται να δεχτεί την τρίτη του γενιά.

Η ευρωπαϊκή αγορά κινείται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, όσον αφορά τον εξηλεκτρισμό και τις καινοτόμες λύσεις κινητικότητας και συνδεσιμότητας, με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να εξελίσσονται ταχύτατα σε αυτόν τον τομέα. Η Peugeot φαίνεται να έχει τον εξηλεκτρισμό σε πρώτο πλάνο, καθώς ετοιμάζεται να αποκαλύψει την τρίτη γενιά του 3008, η οποία θα είναι πλήρως ηλεκτρική

Με την είσοδο του 3008 στον κόσμο του ηλεκτρισμού, η γαλλική εταιρεία εισέρχεται σε έναν τομέα όπου η Volkswagen βρίσκεται στην κορυφή. Το ID.4 έχει αποδειχτεί ιδιαίτερα επιτυχημένο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, όμως δεν είναι ο μόνος στόχος της Peugeot. Με την ηλεκτρική έκδοση του 3008, η εταιρεία θα ανταγωνιστεί επίσης και τα Hyundai IONIQ 5, Skoda Enyaq και KIA EV6

Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι το Peugeot e-3008, όπως είναι πιθανό να ονομαστεί, βρίσκεται ήδη σε στάδιο εξέλιξης, ενώ το ίδιο ισχύει και για τη θερμική έκδοσή του, η οποία δε θα πάψει να υπάρχει.

Πριν μερικούς μήνες, ένα Citroen C5 Aircross εθεάθη να κάνει δοκιμές στους δρόμους της Ευρώπης, με πολλούς να υποστηρίζουν ότι πρόκειται για το «καμουφλαρισμένο» Peugeot 3008, ότι δηλαδή κρύβει την τεχνολογία που θα φέρει το νέο μοντέλο της Peugeot. Θα υποστηρίζεται από την πλατφόρμα eVMP, δηλαδή την εξελιγμένη μορφή της EMP2, η οποία φέρει την ονομασία STL Medium και αποτελεί προϊόν της Stellantis

Προκειμένου να ανταγωνιστεί το VW ID.4, το 3008 θα λάβει μπαταρία νέας τεχνολογίας ιόντων λιθίου, χωρητικότητας από 70 kWh έως 87 kWh και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Douvrin, στη Γαλλία. Το εγχείρημα θα αποτελεί μία σύμπραξη μεταξύ της Stellantis, της Mercedes-Benz και της Total

Όσον αφορά την κινητήρια μονάδα, το νέο μοντέλο θα φέρει ηλεκτροκινητήρες Emotors M2, μερικοί εκ των οποίων θα κατασκευάζονται επίσης στη Γαλλία. Το e-3008 θα είναι διαθέσιμο με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει πάνω από 180 PS, ή με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, με απόδοση πάνω από 300 PS και κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η αυτονομία, σύμφωνα με πληροφορίες, θα κυμαίνεται κοντά στα 500 km.

Η αποκάλυψη του νέου μοντέλου αναμένεται να γίνει μέσα στο καλοκαίρι του 2023, ενώ το Peugeot e-3008 θα καταφτάσει στην αγορά πριν το τέλος του ίδιου έτους