Πρώτη «αποκάλυψη» του νέου, ηλεκτρικού, MINI Countryman με ισχύ 313 PS (photos)


Ο όμιλος BMW έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης, αλλά και όλες τις πληροφορίες της επόμενης γενιάς του SUV.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 5/4/2023

Από την αρχή του 2023, έχουμε συναντήσει την επόμενη γενιά του MINI Countryman να δοκιμάζεται στα χιόνια και μάλιστα σε δύο περιπτώσεις και σας προσφέραμε τις πρώτες πληροφορίες που υπήρχαν. Πλέον, ήρθε η στιγμή για την επίσημη ενημέρωση.

Ο όμιλος BMW παρουσίασε την Τετάρτη (5/4) φωτογραφίες από τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης ενός καμουφλαρισμένου πρωτότυπου της 3ης γενιάς του μεγαλύτερου μοντέλου της MINI και έδωσε και αναλυτικές πληροφορίες για το τι θα πρέπει να περιμένουμε στην παρουσίασή του, που δε θα αργήσει να γίνει.

Άλλωστε, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η έναρξη της παραγωγής του στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2023, με τη χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας και με μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Το νέο Countryman θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, συνεχίζοντας πορεία της φίρμας για παρουσίαση νέων, αποκλειστικά EV, μοντέλων. Το 5πορτο SUV μεγαλώνει, αποκτά πιο άνετο εσωτερικό που μπορεί να αναπροσαρμόζει τις διαστάσεις χώρου επιβατών και αποσκευών και, για πρώτη φορά στην ιστορία του brand, θα υπάρξει τετρακίνητη ηλεκτρική έκδοση.

Η βασική έκδοση Countryman E θα αποδίδει 191 PS, ωστόσο τα «φώτα» πέφτουν στην τετρακίνητη Countryman SE ALL4. Θα είναι εφοδιασμένη με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίες εξασφαλίζουν ισχύ 313 PS. Σε αυτό το νούμερο περιλαμβάνεται ένα προσωρινό boost, που δεν διευκρινίζεται τι χρονική διάρκεια θα έχει.

Η μπαταρία της τετρακίνητης έκδοσης θα έχει ενεργειακή χωρητικότητα 64,7 kWh, εξασφαλίζοντας εκτιμώμενη αυτονομία περίπου 450 km, έτσι ώστε εκτός από την κίνηση εντός πόλης, να είναι εφικτή και η πραγματοποίηση ταξιδιών.

Το μήκος θα είναι αυξημένο κατά 130 mm σε σχέση με την τρέχουσα έκδοση, φτάνοντας τα 4.429 mm, με αποτέλεσμα να προσφέρεται μεγαλύτερος χώρος και άνεση στους επιβάτες. Αυξημένο (κατά σχεδόν 60 mm) είναι και το ύψος, που πλέον φτάνει τα 1.613 mm, για περισσότερο «αέρα» πάνω από τα κεφάλια των επιβατών.

Οι επιφάνειες του ταμπλό, του τιμονιού, του δαπέδου αλλά και τα ταπέτα, θα είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο πολυεστέρα που προέρχεται από ανακυκλωμένο πλαστικό PET, δίνοντας έμφαση στην ελαχιστοποίηση του οικολογικού αποτυπώματος.