Μοναδικές στιγμές. Ήλιος, θάλασσα και 911 σε μια μέθεξη οδηγική. Καλεσμένοι της Porsche Νοτιοανατολικής Ευρώπης για να οδηγήσουμε στους δρόμους του Ηρακλείου, της Σητείας και της Ιεράπετρας τη γενιά 992.2 και, μεταξύ άλλων, την 911 Carrera T και την Spirit 70, με φρέσκια σχεδίαση, αναβαθμίσεις στο σασί και πολλά προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Στο εσωτερικό, η 992.2 διαθέτει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, ανανεωμένο σύστημα infotainment και πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας – όλα αρμονικά ενσωματωμένα για να αναβαθμίσουν συνολικά την εμπειρία οδήγησης. Και σε μια αλλαγή όλο νόημα, η 911 είναι πλέον στάνταρ ως διθέσια, αλλά το έξτρα κάθισμα πίσω δε χρεώνεται αν κάποιος το θέλει!
Spirit 70
Η αρχή έγινε με τη Spirit 70, μια απίθανη ρετρό look υλοποίηση που θα παραχθεί σε 1.500 μονάδες και βασίζεται στην Carrera GTS Cabriolet. Με κίνηση στον πίσω άξονα και έναν νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα boxer 3,6 L με υβριδικό σύστημα υποβοήθησης ισχύος - με ηλεκτροκινητήρα στο 8αρι διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο για βελτιωμένη απόδοση και ταχύτερη απόκριση - και 541 PS συνδυαστικής ισχύος με 610 Nm ροπής, παντρεύει μαεστρικά το παρελθόν της 911 με ό,τι πιο προηγμένο τεχνολογικά.
Και από ενεργητική τετραδιεύθυνση και το κορυφαίο Torque Vectoring, μέχρι PASM, Sport Chrono μέχρι μια πλειάδα παραμετροποιήσεων. Κι από επιδόσεις απλά καταιγιστικές. 0-100 km/h σε 3,1 sec, 0-160 km/h σε 7 sec και 0-200 km/h σε 10,9 sec! Κι από οδική συμπεριφορά; Σεμινάριο πειθαρχίας δύναμης και όσο χρειάζεσαι άνεσης όπως διαπιστώσαμε στη διαδρομή από Σητεία για Ξερόκαμπο.
Έννοιες όπως turn-in, γραμμικότητα επιτάχυνσης και αντοχή φρένων σηματοδοτούν την εξέλιξη της πάντα παράδοξης τοποθέτησης «κινητήρας πίσω, κίνηση πίσω» σε επίπεδο κορυφαίο.
911 Carrera T
Σειρά είχε ακολούθως η λευκή Carrera T ένα αυτοκίνητο που τοποθετείται στη βάση των 911 με έναν 3λιτρο boxer κινητήρα απόδοσης 394 PS και ένα 6αρι (αντίο 7αρι) μηχανικό κιβώτιο, θαύμα μηχανικής με ξύλινο μπουτόν που έρχεται και κάθεται ακριβώς στην δεξιά σου χούφτα και υπόσχεται 0-100 km/h σε 4,5 sec. Κι αν με τη Spirit 70 στέκεσαι με δέος μπροστά στην σύντηξη τεχνολογιών, εδώ μένεις άφωνος από τις πουρίστικες εκφάνσεις ενός sportscar που όμοιό του δεν υπάρχει. Γραμμικότητα απόδοσης από τις 1.500 rpm και πάνω μέχρι τις 6.500 rpm, rev matching για να μην κρεμάει ο κινητήρας σε κάθε αλλαγή σχέσης και βέβαια ένα κιβώτιο απλά ΣΥ-ΓΚΛΟ-ΝΙ-ΣΤΙ-ΚΟ.
Αλλάζει ταχύτητες ακόμη και με ένα δάχτυλο, δεν αγκομαχά πέριξ του κόφτη να πάει στην επόμενη σχέση ενώ την ίδια ώρα μαγικές είναι οι αναρτήσεις και η αίσθηση ότι οδηγείς ένα αυτοκίνητο για τον οδηγό που ποτέ δε θα σε κουράσει οποία κι αν είναι η διαδρομή.
Για το τέλος αφήσαμε τα δύο μειονεκτήματα που θα θέλαμε να διορθωθούν. Το ένα, το πρακτικό, έχει να κάνει με την παντελή έλλειψη και του παραμικρού χώρου στην κονσόλα για ένα κινητό ή ένα πορτοφόλι. Το άλλο πιο ακαδημαϊκό έχει να κάνει με την κατάργηση ενός περιστροφικού διακόπτη έναυσης κινητήρα (για κλειδί ούτε λόγος) και τη χρήση ενός απλού ανέραστου μπουτόν. Porsche, κάνε κάτι…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πωλείται η αγωνιστική Porsche του Max Verstappen - Το ποσό που θα «πιάσει»
Porsche Taycan Turbo GT: Το «θηρίο» των 1.033 PS θέλει να σπάσει ρεκόρ στο Nurburgring (photos)
Έτσι θα μοιάζει η ανανεωμένη Porsche Cayenne Coupe - Όλες οι πληροφορίες (photos)