Οδηγούμε τη 2017 BMW Series 5 Touring [photos]


Σε ένα ταξίδι-αστραπή, ταξιδέψαμε μέχρι την ηλιόλουστη (!), ολόζεστη (!!) Γερμανία για να οδηγήσουμε ένα ακόμη μέλος της οικογένειας της Σειράς 5.

  • 17/5/2017

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ, ΦΩΤΟ: BMW

Το οποίο μέλος μάλιστα είναι σίγουρα η χαρά της οικογένειας και του οικογενειάρχη. Στο look που πρωτοείδαμε στη sedan η BMW Touring του 2017 μείωσε το βάρος σε σχέση με το παρελθόν, έβαλε νέους κινητήρες, νέα ανάρτηση σε ένα νέο σπορτίβικο πλαίσιο, όλα αυτά τυλιγμένα με κορυφαία αεροδυναμική φροντίδα. Το αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 36mm και μεταξόνιο κατά μόλις 7mm.

Σχεδίαση εσωτερικού, ποιότητα και εργονομία έχουν εδώ την τιμητική τους. Το ίδιο και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών της νέας BMW Σειράς 5 Touring που έχει αυξηθεί στα 570 λίτρα με την κανονική διαρρύθμιση και στα 1.700 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων σε οριζόντια θέση ενώ το επιτρεπόμενο φορτίο είναι αυξημένο μέχρι 120 kg, ανάλογα με την έκδοση (έως 720 – 730 kg). Εντυπωσιακό είναι το επίπεδο λειτουργικότητας που πηγάζει από πρακτικές λεπτομέρειες όπως η διαιρούμενη 40 : 20 : 40 / αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων, το ηλεκτρικό σύστημα απασφάλισης πλάτης (λειτουργεί από ένα μπουτόν στο χώρο αποσκευών), το ανεξάρτητα ανοιγόμενο πίσω παρμπρίζ –ιδιαίτερα βολικό σε περιορισμένους χώρους στάθμευσης και η αυτόματη λειτουργία της πίσω πόρτας – που προαιρετικά διατίθεται και με hands-free λειτουργία ανοίγματος / κλεισίματος.

Άλλες πρακτικές λεπτομέρειες είναι ότι το κάλυμμα του χώρου αποσκευών και το διαχωριστικό δίχτυ περιέχονται σε ανεξάρτητες θήκες που αποθηκεύονται σε ειδικά σχεδιασμένες υποδοχές κάτω από το πάτωμα του χώρου φόρτωσης. Επίσης υπάρχουν κρίκοι πρόσδεσης αεροπορικού τύπους στο πάτωμα του χώρου αποσκευών οι οποίοι μάλιστα κινούνται σε ράγες, αλλά όχι γάντζοι για μερικές τσάντες του supermarket. Αντί γι αυτό υπάρχει η δυνατότητα διαχωρισμού του χώρου στα δύο μέσω του πατώματος που στηρίζεται με υδραυλικό ορθοστάτη.

 

Πρώτες οδηγικές εντυπώσεις

Οδηγήσαμε αρχικά την 520d με τον ήδη γνωστό μας δίλιτρο diesel κινητήρα απόδοσης 190 ίππων και ακολούθως την 530d με τον τρίλιτρο 6κύλινδρο diesel κινητήρα 265 ίππων (ο οποίος αποδίδει και 620 Nm ροπής).

Αμφότερες με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα, αλλά επίσης με το προαιρετικό Integral Active Steering, την ενεργητική τετραδιεύθυνση που τόσο είχαμε απολαύσει στην 5 Sedan.

Οι διαπιστώσεις είναι λίγο πολύ προφανείς. Τίμιο σύνολο το δίλιτρο, θαυμάσια αποδοτικό και σπορτίβικο το τρίλιτρο, με άριστα οδικά χαρακτηριστικά, ακόμη και σε κακό ασφαλτοτάπητα (ναι, βρήκαμε σε ένα δύο σημεία των διαδρομών κάτι τέτοιο). Άξιο μνείας πάντως είναι το χαμηλό επίπεδο θορύβου που παρά την 5πορτη υλοποίηση έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία.

Το αυτοκίνητο θα είναι σύντομα διαθέσιμο και στην Ελλάδα με τις τιμές να έχουν ήδη ανακοινωθεί. Σαφώς και δεν είναι χαμηλές καθώς ξεκινούν από τα 64.600 ευρώ για την 520d ενώ η 530d σκαρφαλώνει στα 79.750 ευρώ.

Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο Car and Driver Ιουνίου που θα κυκλοφορήσει στις 4/6.

Ονειρεύεσαι ένα νέο αυτοκίνητο αλλά δεν ξέρεις τα ασφάλιστρά του; Μπες στην Anytime.