CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
DS 5 1.6 BLUEHDI 120 PS ΕΑΤ6

Test Drive: DS 5 1.6 BlueHDi 120 PS ΕΑΤ6 24/4

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ένα παρελθόν το οποίο ήταν ξεχωριστό και ρηξικέλευθο αλλά αποδείχθηκε μοναδικό. Η μυθική DS, ως όχημα, όρισε μια Αυτοκίνηση που τελικά δεν έγινε πράξη στα χρόνια που ακολούθησαν, από το 1955 και εντεύθεν. Πενήντα εννέα χρόνια αργότερα (Ιούνιος 2014) θα δώσει την ονομασία της σε μια νέα εταιρεία (αυτόνομη εντός Ομίλου PSA) η οποία θα προσπαθεί να διακρίνεται από το στυλ, την ποιότητα και τις ηλεκτρονικές εφαρμογές που θα υιοθετεί στα μοντέλα της. Το DS 5 παρουσιάστηκε το 2011 (υπό το εμπορικό σήμα της Citroën, τότε) και επανασχεδιάστηκε το 2015 (υπό αυτό της DS, πλέον). Η ιδιαιτερότητα στη μορφή και τη σχεδίαση του αμαξώματος, όπως κι αυτή του εσωτερικού, ήταν τα πρώτιστα στοιχεία διαφοροποίησης του αυτοκινήτου. Το αμάξωμα του DS 5 θυμίζει αυτό ενός «shooting-brake» οχήματος. Είναι σχετικά ψηλό αλλά η σχεδίασή του κάνει να φαίνεται χαμηλότερο. Πέραν αυτών, όμως, κύριο μέλημα των Γάλλων ήταν να το κάνουν να δείχνει πολυτελές και να προορίζεται ως εμπορικός ανταγωνιστής των αντίστοιχων Γερμανικών μοντέλων της κατηγορίας.

Εσωτερικά

Για να διαφοροποιηθούν από τους υπόλοιπους, στην DS αποφάσισαν να διαμορφώσουν το εσωτερικό με τρόπο που να θυμίζει μέσο σε ιστορία επιστημονικής φαντασίας. Η ενιαία διαμόρφωση του ταμπλό και της κονσόλας που διαχωρίζει τους εμπρός επιβάτες είναι χαρακτηριστική, όπως και ότι όλοι οι διακόπτες είναι ενσωματωμένοι σε αυτή –ακόμα και αυτοί για το χειρισμό των ηλεκτρικών παραθύρων. Οι εμπρός επιβάτες έχουν αρκετό χώρο όμως δεν ισχύει το ίδιο και για τους πίσω, όπου ο εκεί χώρος είναι σχετικά μικρότερος. Οι επιβάτες κάθονται σχετικά ψηλά, η ορατότητα προς τα εμπρός και πλάι είναι καλή, όχι όμως και προς τα πίσω. Εκεί, η σχεδίαση και του στυλ του αμαξώματος υπερίσχυσαν της συγκεκριμένης χρηστικότητας. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί δείχνουν καλής ποιότητας και σαφώς έχουν τη μορφή που οι Γάλλοι γνωρίζουν πολύ καλά να προσδίδουν.

Το DS 5 βασίζεται στην πλατφόρμα «PF2», όχι στη μεταγενέστερη «EMP2» του Ομίλου PSA. Αυτό σημαίνει ότι το πλαίσιο δεν είναι ό,τι πιο σύγχρονο αναφορικά με τη δυσκαμψία και το βάρος του. Εντούτοις, ταιριάζει με τον «χαρακτήρα» του οχήματος, δηλαδή ότι η ανάρτησή του είναι σχετικά μαλακή σε ρυθμίσεις, με βασικό πλεονέκτημα την άνεση κατά το ταξίδι. Μάλιστα, οι άνθρωποι της εταιρείας αποφάσισαν ότι η ανάρτηση των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του μοντέλου θα είναι μαλακότερη σε αίσθηση από την αντίστοιχη των βενζινοκίνητων, προσήκουσα στο γενικότερο ύφος των πρώτων.

 

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 TOYOTA YARIS 1.5 DUAL VVT-IE 111 PS 12/5

    Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 DUAL VVT-iE 111 PS

    Αν και ταυτισμένη με τους υβριδικής διάταξης κινητήρες, η Toyota δεν σταματά την εξέλιξη των (αμιγώς) βενζινοκινητήρων της και η προσκόλληση στη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους είναι ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες, ως γνωστόν.

  • 2018 FORD KUGA 2.0 TDCI 180PS POWERSHIFT ST-LINE AWD 11/5

    Δοκιμάζουμε το Ford Kuga 2.0 TDCi 180PS PowerShift ST-Line AWD

    Τα διαπιστευτήρια του Kuga σε αυτή την κατηγορία έχουν να κάνουν με τον πληθωρικό του χαρακτήρα, αλλά και τις οδηγικές του αρετές που παραδοσιακά ο χρήστης αυτοκινήτου Ford βιώνει.

  • TEST DRIVE 2018 VOLKSWAGEN TOUAREG 9/5

    Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Volkswagen Touareg [pics+vid]

    Ξεκίνησε ως ένα μεγάλο εκτός δρόμου όχημα με πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης. Το Touareg έδωσε μια νέα εμπορική διάσταση στην Volkswagen, αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία της Porsche Cayenne και έγινε αντικείμενο ανταγωνισμού. Πλέον, η καινούργια, τρίτη 'γενιά'...

  • 2018 SKODA KAROQ 7/5

    ESCAPE Στην Άνδρο με Skoda Karoq 1.6 TDI 116PS DSG7

    H Άνδρος είναι η εστέτ των Κυκλάδων, είναι η πρωτεύουσα πλοκή φύσης και ιστορίας του Αιγαίου, είναι ο τόπος των Καπεταναίων, του Εμπειρίκου και της Ελένης (φευ, όχι πλέον με αυτή την σειρά). Η Άνδρος είναι...

  • 2018 PEUGEOT 2008 1.2 PURETECH 110PS 2/5

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 2008 1.2T 110PS AUTO

    Τείνει να γίνει διαχρονική αξία. Μπορεί να μας συντροφεύει μόλις από το 2013 αλλά το συμπαγές crossover έδωσε μια άλλη διάσταση στην κατηγορία, καθώς οι αναλογίες του το κατέταξαν ευθύς εξ αρχής στα 'χωράφια' των SUV.

  • DS 5 1.6 BLUEHDI 120 PS ΕΑΤ6 24/4

    Δοκιμάζουμε: DS 5 1.6 BlueHDi 120 PS ΕΑΤ6

    Θα προκαλέσει το ενδιαφέρον σου από την πρώτη στιγμή που θα το δεις. Έπειτα, θα συνειδητοποιήσεις ότι θέλεις λίγο χρόνο για να συνηθίσεις το εσωτερικό. Το DS 5 είναι το ένα από τα πιο ελκυστικά οχήματα που έχουν δημιουργήσει προσφάτως οι Γάλλοι και δεν βασίζεται μόνο στο παρελθόν...

  • TEST DRIVE 2018 SUZUKI SWIFT SPORT 19/4

    Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Suzuki Swift Sport (pics+vid)

    Στους δρόμους της Ανδαλουσίας το νέο Swift Sport ξεδιπλώνει το οδηγικό του ταμπεραμέντο, που παραμένει πιστό στο κατασκευαστικό DNA της Suzuki.

  • ΤΕST DRIVE NEA MERCEDES-BENZ A- CLASS 2018 18/4

    Οδηγούμε στην Κροατία τη νέα Mercedes-Benz A-Class

    Επιβεβαιώνοντας το motto 'The Best or Nothing' η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα γενιά A-Class. Του μικρότερου αυτοκινήτου της γκάμας της εταιρείας, αλλά με ποιοτικά χαρακτηριστικά και τεχνολογίες της ναυαρχίδας S-Class.

  • SMART FORFOUR ED 81 PS 16/4

    Test Drive: smart forfour ed 81 PS

    Δεν απέχει πολύ η ημέρα που η smart θα μετασχηματιστεί σε μια εταιρία με αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Πριν συμβεί αυτό δοκιμάζουμε το τετραθέσιο smart με την ηλεκτρική καρδιά.

  • KIA RIO 1.25 MPI 84 PS 14/4

    Test Drive: 2018 Kia Rio 1.25 MPI 84 PS

    Το Rio δεν προσπαθεί να διακριθεί προβάλλοντας στοιχεία τα οποία δεν έχει ή μια εικόνα που δεν το αντιπροσωπεύει. Διατηρεί τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος που στοχεύει πρωτίστως στην ουσία της κατασκευής και την ποιοτική αναβάθμισή του.

  • 2018 SUZUKI IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP 12/4

    Test Drive: Suzuki IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP

    Σε ένα τόσο δα αυτοκίνητο χώρεσε με περίσσιο θάρρος αρκετή από την ιαπωνική τεχνολογία αυτοκίνησης και όχι μόνο.

  • AΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ 7/4

    First Drive: 2018 Ford Mustang [pics+video]

    Mε νέα πιο δυναμική εμφάνιση και σημαντικές αλλαγές στο μηχανολογικό της υπόβαθρο, η νέα Mustang πλησιάζει όσο ποτέ άλλοτε τα ευρωπαϊκά δεδομένα μιας καθαρόαιμης σπορ κατασκευής. Και αυτός ο ήχος!...

  • ΟΙ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ 7/4

    Test Drive: Audi RS3 Vs BMW M2 Vs Mercedes-AMG A45

    Kυκλοφορούν διακριτικά, 'πυροβολούν' αδιακρίτως και βγάζουν την γλώσσα στο ηλεκτρικό μέλλον ως τα supercars της 'διπλανής πόρτας'. Ζούμε τις πιο όμορφες -και πιο λυσσασμένες- ημέρες της αυτοκίνησης! Και μας αρέσει τρελά.

  • LEGEND RELOADED 7/4

    Test Drive: 2018 Jeep Wrangler [pics+video]

    Πιο ψηλό, πιο μακρύ από ποτέ και πλέον -προαιρετικά- με δύο νέους turbo κινητήρες, το νέο Wrangler της Jeep συνεχίζει να δίνει τον ορισμό αυτής της εταιρείας.

  • 2018 VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 115 PS 29/3

    Test Drive: Volkswagen T-ROC 1.0 TSI 115 PS

    Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας έβγαλαν τη γραβάτα (κάτι θυμίζει) και φόρεσαν T-Shirt για να αποτυπώσουν με το T-Roc το νέο δόγμα που θέλει χρώμα, φαντασία και ποικιλία.