2023 BMW iX1: Η ηλεκτρική Χ1 προβάρει τα καλά της!


Μέσα στο 2023 ξεκινούν οι πωλήσεις της νέας iX1. Διαθέσιμη με κίνηση FWD και AWD και ηλεκτρική αυτονομία έως και 500 km. Τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο ηλεκτρικό SUV της BMW.

  • PHOTOS: CARPIX
  • 12/1/2022

"Συνελήφθη" για άλλη μια φορά από τον κατασκοπευτικό φακό η νέα BMW iX1, με τις φωτογραφίες να μας επιτρέπουν να αντλήσουμε περισσότερα στοιχεία για το πώς θα είναι το νέο ηλεκτρικό SUV των Βαυαρών.

Εξ όσων γνωρίζουμε η παρουσίασή του θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του 2022, ωστόσο στις αντιπροσωπείες της BMW θα φτάσει μέσα στο 2023 και θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με έναν ηλεκτροκινητήρα και κίνηση στους εμπρός τροχούς ή με δύο ηλεκτρικά έναν σε κάθε άξονα προκειμένου να προσομοιώνεται σύστημα τετρακίνησης.

Η iX1 εξελίσσεται παράλληλα με την… συμβατική Χ1 με την οποία και διαθέτει, φυσικά, κοινές αναφορές και ιδίως στον αισθητικό τομές. Το έντονο καμουφλάζ δεν αφήνει να δούμε πολλές λεπτομέρειες, ωστόσο επιτρέπει να αντιληφθούμε το σχήμα των εμπρός προβολέων, από το πρωτότυπο που εντοπίστηκε σε κάποιο πάρκινγκ γερμανικής πόλης.

Από τις φωτογραφίες που έχουμε στη διάθεσή μας μπορούμε να παρατηρήσουμε τη νέα, μονοκόμματη μάσκα που είναι εντελώς κλειστή με ένα πάνελ πίσω από τις χαρακτηριστικές κάθετες μπάρες, διαφοροποιούμενο από το i4. Το εν λόγω πάνελ διαθέτει ένα ενεργό αεροδυναμικό σύστημα, το οποίο ανοίξει και κλείνει ανάλογα με τις ανάγκες ψύξης του αυτοκινήτου.

Ο προφυλακτήρας θα έχει επίσης πιο σπορ σχεδιασμό, με διακοσμητικό κυψελωτό πλαίσιο στο κέντρο και στα πλαϊνά, αν και αυτά θα είναι περισσότερο διακοσμητικά παρά λειτουργικά.

Με δυο ενωμένες ψηφιακές οθόνες το εσωτερικό της BMW iX1

Στο πρωτότυπο BMW iX1 παρατηρούμε επίσης τις νέες χειρολαβές θυρών στο ίδιο επίπεδο με τα πάνελ του αμαξώματος, προκειμένου να βελτιστοποιείται ο συντελεστής αεροδυναμικής, ενώ πληροφορίες θέλουν το δάπεδο αυτού του ηλεκτρικού SUV να είναι πλήρως «καλυμμένο» προκειμένου να επιτυγχάνεται η καλύτερη ροή αέρα.

Σε ότι αφορά το εσωτερικό οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες δεν είναι κατατοπιστικές καθώς υπάρχει full κάλυψη, όμως είναι εμφανές ότι υπάρχουν δύο ενωμένες οθόνες, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα infotainment.

Το νέο BMW iX1 αποτελεί ένα premium ηλεκτρικό συμπαγές SUV και παράλληλα ένα ακόμη σημαντικό «στοίχημα» από τη μάρκα του Μονάχου, διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: τις "eDrive20" και "eDrive30 xDrive". Η πρώτη θα περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, όπου και η μετάδοση της κίνησης και η δεύτερη ένα ακόμη ηλεκτρικό μοτέρ εγκαταστημένο στον πίσω, προσομοιώνοντας σύστημα τετρακίνησης. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα «FAAR We» στην οποία θα ενσωματώνεται μια ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου μεταξύ των αξόνων, με μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία έως και 500 χιλιόμετρα.