Η Audi ετοιμάζει την πιο «καυτή» έκδοση του RS6 Avant με πάνω από 630 PS (photos)


Όσοι νομίζετε ότι το υπάρχον RS6 Performance θα παραμείνει η πιο ισχυρή παραλλαγή, καλό είναι να αναθεωρήσετε.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 15/6/2023

Γνωρίζουμε ότι η Audi εξελίσσει ένα πιο «καυτό» RS6 Avant και ένα πρωτότυπο τηςfacelift έκδοσης εντοπίστηκε να δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring, αλλά και τους γύρω δρόμους, από τους συνεργάτες μας.

Αν και σε μια πρώτη, γρήγορη, ματιά φαινομενικά δεν υπάρχουν αισθητές διαφορές από το τρέχον μοντέλο, μια πιο καλή θεώρηση αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, μιας πιο «άγριας» παραλλαγής. Τα μπροστινά φτερά έχουν μεγαλώσει ακόμα περισσότερο και ενσωματώνουν κάθετα πηχάκια. Είτε προορίζονται για την ψύξη των φρένων είτε για ενίσχυση της αεροδυναμικής, το σίγουρο είναι ότι δεν υπάρχουν στην έκδοση που κυκλοφορεί στους δρόμους.

Επιπλέον, στο πίσω μέρος, η αεροτομή οροφής είναι μεγαλύτερη από πριν και μοιάζει να «αντανακλά» το concept RS6 GTO που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2020 για τον εορτασμό των 40 χρόνων Quattro.

Κατά τα άλλα, η μάσκα δείχνει λίγο μικρότερη, εκτός αν το καμουφλάζ παίζει τον «παραμορφωτικό» ρόλο του. Τόσο ο εμπρός, όσο και ο πίσω προφυλακτήρας είναι διαφοροποιημένοι, με τα πιο εμφανή νέα στοιχεία να επικεντρώνονται στις αναδιαμορφωμένες εμπρός εισαγωγές αέρα και στους κόκκινους πίσω ανακλαστήρες.

Οι ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών παραπέμπουν στο RS6 Performance, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο, με τον αναβαθμισμένο V8 twin-turbo κινητήρα 4,0 L να αποδίδει 630 PS και 850 Nm. Μάλιστα, δεν αποκλείεται τα φρένα να είναι κεραμικά.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη έκδοση που «παρουσιάζει» το πρωτότυπο θα μπορούσε να αντιστοιχεί στο «ακόμα ισχυρότερο» RS6, που υποσχέθηκε το αφεντικό της Audi Sport, Sebastian Grams, στο πλαίσιο της εκδήλωσης του εορτασμού των 40 ετών. Όταν ρωτήθηκε αν η έκδοση Performance θα είναι η πιο «σκληροπυρηνική», απάντησε: «Όχι, μπορούμε να πάμε και σε πιο ακραία έκδοση. Έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε το αυτοκίνητο ακόμα πιο δυνατό και να έχει ακόμα μεγαλύτερη απόδοση».

Έτσι, το συγκεκριμένο πρωτότυπο που παρουσιάζουμε σήμερα μπορεί να αποτελεί τη συγκεκριμένη παραλλαγή. Τόσο λόγω του αεροδυναμικού πακέτου που διαθέτει, όσο και με το roll cage αγωνιστικών προδιαγραφών στο εσωτερικό του.

Ωστόσο, το RS6 Avant θα παραμείνει ένα άνετο grand tourer. «Μην ξεχνάτε ότι τα μοντέλα RS χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση. Δεν προσπαθούμε να χάσουμε το DNA μας», τόνισε χαρακτηριστικά ο Grams στο Autocar.