Η νέα BMW M5 χάνει μέρος του καμουφλάζ της και κερδίζει τις εντυπώσεις (photos)


Το ντεμπούτο της ισχυρότερης M5 που έχει κυκλοφορήσει ποτέ - και δεν αποκλείεται να «αγγίζει» τους 800 PS - αναμένεται το 2024.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 8/6/2023

Μετά την πρόσφατη παρουσίαση της 8ης γενιάς της Σειράς 5 της BMW αλλά και της πρώτης ηλεκτρικής i5 στην ιστορία της μάρκας, περιμένουμε τις υπόλοιπες εκδόσεις.

Ξέρουμε ότι θα υπάρχει station wagon εκδοχή, όπως και ηλεκτρική i5 Touring και φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει και η πανίσχυρη M5. Στο παρελθόν σας έχουμε παρουσιάσει πρωτότυπά της να δοκιμάζονται σε διάφορες περιστάσεις και έχουμε στη διάθεσή μας ένα νέο πακέτο φωτογραφιών.

Σε αυτές, η ολοκαίνουργια, υβριδική, BMW M5 βρίσκεται μέσα στην πίστα του Nurburgring και όπως μπορούμε να δούμε, το μπροστινό μέρος έχει πλέον χάσει λίγο από το καμουφλάζ του. Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα να δούμε περισσότερα στοιχεία της νέας σχεδίασης του μπροστινού προφυλακτήρα, που εστιάζει στην ψύξη του κινητήριου συνόλου.

Όπως αναμένεται για την «καυτή» έκδοση, το design είναι «επιθετικό» και μαζί με τα φαρδύτερα φτερά και τα πλαϊνά μαρσπιέ η νέα M5 αποκτά μια έντονη και «άγρια» εμφάνιση.

Στο πίσω μέρος, το καμουφλάζ δεν επιτρέπει να δούμε τον προφυλακτήρα, αλλά είναι εμφανές ότι τα φώτα είναι πιο στενά. Επιπλέον, μπορούμε να «θαυμάσουμε» και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Για πρώτη φορά το δημιούργημα του βραχίονα επιδόσεων της γερμανικής φίρμας θα παίρνει κίνηση από ένα plug-in hybrid κινητήριο σύνολο, που αναμένεται να είναι κοινό με αυτό της BMW XM Red Label. Κάτι που σημαίνει ότι ο V8 twin-turbo κινητήρας 4,4 L με απόδοση 585 PS θα «συνοδεύεται» από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο 8τάχυτο κιβώτιο M Septronic, απόδοσης 197 PS.

Έτσι, η ισχυρότερη M5 που θα βρεθεί στους δρόμους, αναμένεται να έχει συνδυαστική ισχύ 748 PS και ροπή 1.000 Nm, χωρίς να αποκλείεται μια πιο «βελτιωμένη» έκδοση, που να φτάνει και τους 800 PS. Ασφαλώς, αυξημένο θα είναι και το βάρος σε σχέση με τον προκάτοχό της.

Αυτή τη φορά δεν υπήρχε η δυνατότητα λήψεων από την καμπίνα, αλλά γνωρίζουμε από προηγούμενο πρωτότυπο της M5 ότι θα «ακολουθήσει» τα χνάρια της απλής έκδοσης. Με άλλα λόγια, η γνωστή κυρτή οθόνη της BMW, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και το σύστημα infotainment 14,9 ιντσών, με το λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8.5.

Τέλος, υπάρχει η πληροφόρηση ότι θα παραχθεί και σε έκδοση station wagon, με το ντεμπούτο να αναμένεται το 2024.