Με μια πρώτη ματιά, θα πίστευε κανείς ότι το καμουφλάζ είναι στην πραγματικότητα περισσότερο από πριν. Η πρώτη BMW που βλέπουμε είναι «ντυμένη» με ένα ασημί κάλυμμα. Το τμήμα του καλύμματος γύρω από την πόρτα του οδηγού έχει σηκωθεί, δίνοντάς μας έτσι μια καλή ματιά στις λεπτομέρειες στο πλάι. Υπάρχει μια έντονη κλίση προς την κάτω γραμμή του αμαξώματος, αλλά οι πλαϊνοί καθρέφτες και οι κολώνες μοιάζουν πολύ με την τρέχουσα Σειρά 5. Κάνοντας μεγέθυνση στο παρμπρίζ, μπορούμε να δούμε ότι πρόκειται για μία i5 40.
Το δεύτερο πρωτότυπο i5 φοράει το γνωστό καμουφλάζ που έχουμε δει στο παρελθόν. Αγκαλιάζοντας σφιχτά το σώμα, μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα το περίγραμμα της μάσκας που πλαισιώνεται από μικρότερους προβολείς. Δεν υπάρχει σχεδιασμός split-light εδώ, και απ’ότι φαίνεται αυτά είναι τα φώτα παραγωγής. Φαίνεται επίσης και η γρίλια στο μπροστινό μέρος, ενώ πάνω της υπάρχει και το περίγραμμα ενός σήματος M. Έτσι μιλάμε για την i5 M60, το οποίο φαίνεται και στην ετικέτα που βρίσκεται μέσα από το παρμπρίζ.
Αυτό θα έπρεπε να είναι το κορυφαίο μοντέλο στην οικογένεια των ηλεκτρικών i5. Όμως τα νούμερα ισχύος δεν είναι ακόμη γνωστά. Από τις προηγούμενες γενιές όμως η ισχύς αναμένεται μεταξύ 598 και 608 PS.
Η τελευταία φορά που εντοπίστηκε ένα πρωτότυπο i5 ήταν τον Μάιο του 2022. Δεν υπάρχουν όμως περαιτέρω πληροφορίες για το ντεμπούτο του ηλεκτρικού sedan.