Κινητήρας V8 για το νέο Land Rover Defender


H Land Rover εξελίσσει το Defender SVR, την κορυφαία έκδοση του καινούργιου μοντέλου της, το οποίο θα έχει τον V8 κινητήρα που προέρχεται από την BMW και σπορτίφ οδική συμπεριφορά για την κατηγορία.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX.
  • 20/4/2022

Το πρωτότυπο Land Rover Defender με τον V8 κινητήρα δείχνει να κινείται με σχετική ευκολία στην απαιτητική πίστα τού Nürburgring-Nordschleife, παρά τον όγκο του. 

Στην παρακάτω φωτογραφία μπορούμε να δούμε το υπό εξέλιξη πρωτότυπο όχημα να σηκώνει στον αέρα τον εμπρός δεξί τροχό του κατά τη διάρκεια της στροφής, παρά τον όγκο του. Αυτό δείχνει τόσο την ικανότητα του πλαισίου του και τη σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων όσο και την αυξημένη ισχύ τού κινητήρα του (για την ικανότητα του οδηγού του δεν μπορούμε να πούμε οτιδήποτε, εννοείται).

Το αμάξωμα του πρωτότυπου Land Rover Defender είναι έντονα καμουφλαρισμένο, ωστόσο μπορούμε να διακρίνουμε τους μεγαλύτερους θόλους των τροχών καθώς και τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στο πίσω μέρος του. Όπως είναι αναμενόμενο, η συγκεκριμένη έκδοση θα διαθέτει και μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόφρενα, ώστε να επιβραδύνει αποτελεσματικά σε σχετικά μικρή απόσταση.

Ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του είναι ο twin-turbo V8 της BMW Motorsport (αυτός με την κωδική ονομασία «S63»). Θυμίζουμε ότι στην καινούργια BMW M5 αποδίδει 600 PS/6.000 rpm και στην M5 Competition φτάνει τους 625 PS/6.000 rpm. Προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε εάν στο νέο Land Rover Defender SVR η ισχύς του θα παραμείνει σε αυτό το επίπεδο ή εάν θα είναι μικρότερη λόγω του χαρακτήρα του βρετανικού μοντέλου (SUV και πολύ ικανό εκτός δρόμου). 

Από την Jaguar Land Rover ανακοινώθηκε ότι η κορυφαία εκδοχή τού μοντέλου θα είναι διαθέσιμη τόσο στο Defender 90 όσο και στο Defender 110, δηλαδή αυτό με το επιμηκυσμένο αμάξωμα. Η επίσημη παρουσίασή της αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του 2023.