Το «καυτό» Hyundai IONIQ 5 N αποκαλύπτει μέρος της «άγριας» εμφάνισης πριν το ντεμπούτο του (photos)


Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία του τομέα επιδόσεων της Hyundai θα παρουσιαστεί στις 13 Ιουλίου.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 6/7/2023

Το ολοκαίνουριο Hyundai IONIQ 5 N, το πρώτο EV επιδόσεων των Κορεατών, ετοιμάζεται για την επίσημη παρουσίασή του την επόμενη εβδομάδα, στο Goodwood Festival of Speed.

Πριν από περίπου 2 εβδομάδες, η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα το τελευταίο teaser video και πληροφορίες για την ολοκλήρωση του τεστ αντοχής 10.000 km στο Nordschleife και γνωστοποίησε ότι θα ξεκινούσε νέα δοκιμή 10.000 km στην «Πράσινη Κόλαση».

Οι συνεργάτες μας το εντόπισαν να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους, στις τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του πριν το ντεμπούτο του, που θα πραγματοποιηθεί στις 13 Ιουλίου.

Σε σχέση με προηγούμενες παρόμοιες «συναντήσεις», το «καυτό» πρωτότυπο έχει χάσει μέρος του καμουφλάζ, δίνοντάς μας μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το εμπρός μέρος και ταυτόχρονα αποκαλύπτοντας το χαρακτηριστικό Performance Blue χρώμα, στην οροφή, που χαρακτηρίζει τα θερμικά μοντέλα N.

Για πρώτη φορά βλέπουμε τις εισαγωγές αέρα στο εμπρός τμήμα και τις αεροκουρτίνες στον προφυλακτήρα. Η κεντρική εισαγωγή έχει αρκετά μεγάλο μέγεθος και συνοδεύεται από ένα μικρότερο στο κάτω μέρος, στο οποίο βλέπουμε μικρά κόκκινα τμήματα, που φαίνεται ότι αποτελούν μέρος μιας οριζόντιας «γραμμής». Όσο για τις πλαϊνές εισόδους αέρα, μοιάζουν με αυτές του αναβαθμισμένου Elantra N.

Περνώντας στο πλάι, οι ζάντες πολλαπλών ακτίνων δεν αποκλείεται να αλλάξουν όταν το μοντέλο βγει από τη γραμμή παραγωγής, ενώ διακρίνουμε τις πλαϊνές ποδιές σε όλο το μήκος, οι οποίες «μετατρέπονται» σε αεραγωγούς ακριβώς μπροστά από τους πίσω τροχούς.

Όσο για το πίσω μέρος, υπάρχουν γωνιακές έξοδοι αέρα πίσω από τους τροχούς και ένας «διακριτικός» διαχύτης κατά μήκος του κάτω τμήματος του προφυλακτήρα.

Η εξελιγμένη ανάρτηση, επικεντρωμένη στην απόδοση, θα συμβάλλει στη μείωση της απόστασης από το έδαφος, ενώ η τετρακίνηση είναι δεδομένη, με την ύπαρξη δύο ηλεκτροκινητήρων. Η συνολική ισχύς δεν έχει γίνει επίσημα γνωστή, αλλά αναμένεται να κινείται στα όρια των 600 PS. Μια ιδέα μπορούμε να πάρουμε λαμβάνοντας υπόψιν ότι το επίσης τετρακίνητο KIA EV6 GT αποδίδει 585 PS, οπότε δύσκολα θα περιμένουμε μικρότερη απόδοση.