Το τελευταίο θερμικό Volkswagen Golf GTE αποκτά πιο sport χαρακτήρα (photos)


Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει την τελευταία θερμική εκδοχή του Golf και η plug-in hybrid έκδοση ανανεώνεται εμφανισιακά.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 8/7/2023

Το μέλλον του Volkswagen Golf έχει ξεκαθαρίσει οριστικά και επίσημα εδώ και λίγους μήνες. Το 2024 θα παρουσιαστεί η facelift έκδοση της τρέχουσας, 8ης γενιάς και (όχι νωρίτερα από) το 2028 θα μετατραπεί σε EV, με την 9η γενιά του.

Εδώ και αρκετούς μήνες, η Volkswagen εξελίσσει την αναβαθμισμένη εκδοχή του, που θα αποτελέσει την τελευταία με θερμικούς κινητήρες. Τον περασμένο Σεπτέμβριο σας παρουσιάσαμε για πρώτη φορά ένα πρωτότυπο, βασισμένο στο τρέχον αμάξωμα, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στο εσωτερικό του.

Αυτή τη φορά οι συνεργάτες μας συνάντησαν ένα πρωτότυπο της plug-in hybrid έκδοσης GTE. Όπως μπορούμε να δούμε, τα εμπρός φωτιστικά σώματα αποκτούν μια νέα, πιο λεπτή σχεδίαση, ενώ ανανεωμένος είναι και ο εμπρός προφυλακτήρας.

Όσοι δεν έχουν την «εμπειρία» σχετικών δοκιμών της Volkswagen, θα καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι το καμουφλάζ απουσιάζει από το αμάξωμα. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει, καθώς η γερμανική φίρμα χρησιμοποιεί έξυπνες διαδικασίες, με αυτοκόλλητα στο χρώμα του αυτοκινήτου, προκειμένου να παραπλανήσει.

Έτσι, φροντίζει να αλλοιώνει πολλά κομμάτια, όπως τμήματα των προφυλακτήρων αλλά και το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων, προκειμένου να μοιάζουν με αυτά του τρέχοντος μοντέλου. Κάτι τέτοιο ισχύει και στη συγκεκριμένη περίπτωση, για τα πίσω φώτα.

Ωστόσο η συνολική εικόνα δείχνει ότι το νέο Golf GTE αναμένεται να δανείζεται πολλά από τα sport χαρακτηριστικά του αμαξώματος που μπορεί να συναντήσει κανείς στο τρέχον GTI.

Αν και αυτή τη φορά δεν ήταν εφικτό να έχουμε φωτογραφίες από το εσωτερικό, όμως ακόμα και από τις εξωτερικές λήψεις μπορούμε να δούμε τη μεγάλη, ανεξάρτητη, οθόνη του συστήματος infotainment. Το πιθανότερο είναι να πρόκειται για την 15 ιντσών που διαθέτει και το αναβαθμισμένο Touareg.

Το plug-in hybrid κινητήριο σύνολο του τρέχοντος Golf GTE έχει ως βάση τον βενζινοκινητήρα 1.4 TSI, που αποδίδει 150 PS. Με τη συνδρομή ηλεκτροκινητήρα, η συνδυαστική ισχύς είναι 245 PS, με ροπή 400 Nm. Μένει, ωστόσο, να αποδειχθεί αν θα διατηρηθεί αυτός ο κινητήρας, καθώς στο νέο Skoda Kodiaq που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο, έχει γίνει γνωστό ότι το PHEV σύνολο θα έχει ως βάση τον κινητήρα 1.5 TSI.