Βρείτε τις διαφορές: H Ford άλλαξε το σήμα της χωρίς να το καταλάβει κανείς (photos)


Η Ford δεν έκανε καμία αναφορά στο ανανεωμένο «μπλε οβάλ» όμως η επιβεβαίωση ήρθε από σχεδιαστή της εταιρείας.

  • 26/9/2023

Πριν από λίγες ημέρες η Ford τράβηξε το κάλυμμα και αποκάλυψε το ανανεωμένο pick-up F-150 το οποίο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού. Ωστόσο με την παρουσίαση του αυτοκινήτου έκανε ντεμπούτο και το νέο, ανανεωμένο σήμα της εταιρείας.

Η αλήθεια είναι ότι το νέο logo έχει αλλάξει στα... σημεία και από τη στιγμή που η Ford δεν έκανε καμία αναφορά στην παρουσίαση του F-150 έπρεπε να αναλάβουν «δράση» οι παρατηρητικοί δημοσιογράφοι τού αμερικανικού Car and Driver.

Αυτό που άλλαξε στην ουσία είναι το περίγραμμα της λέξης «Ford» αφού το χρώμιο έδωσε τη θέση του στο λευκό χρώμα, κάνοντάς το να δείχνει -έστω και ελάχιστα- πιο μοντέρνο σε σχέση με την προηγούμενη βερσιόν.

Το περίεργο ωστόσο είναι ότι η Ford δεν έκανε καμία αναφορά στο νέο logo και οι δημοσιογράφοι του αμερικανικού μέσου απευθύνθηκαν στον επικεφαλής σχεδιαστή της Ford για τα χρώματα, Rob Brancheau, ο οποίος επιβεβαίωσε την αλλαγή.

Αυτό που δεν επιβεβαίωσε είναι το πότε θα περάσει και στην υπόλοιπη γκάμα, αλλά η λογική λέει ότι αυτό θα συμβεί σταδιακά και με την εκάστοτε παρουσίαση των νέων αυτοκινήτων που θα δούμε τα επόμενα χρόνια.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια ξεκάθαρη τάση στο σήματα των αυτοκινητοβιομηχανιών οι οποίες επιλέγουν πιο απλά σχέδια, σε σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες. Οι περιπτώσεις της Dacia και της Kia είναι ενδεικτικές. Το logo της Ford έδειχνε να αντιστέκεται σθεναρά στη νέα μόδα, όμως στο τέλος, η εταιρεία αποφάσισε να κάνει μια... μικρή ανανέωση η οποία κινείται ξεκάθαρα προς αυτή την κατεύθυνση.