Η πρώτη υβριδική Porsche 911 «σκάβει» - Είναι 9 sec πιο γρήγορη από την τρέχουσα έκδοση


Η φάση εξέλιξης της πρώτης υβριδικής Porsche 911 ολοκληρώθηκε και τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι πρόκειται για ένα «τέρας επιδόσεων». Δείτε πότε θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: PORSCHE AG
  • 13/5/2024

Η Porsche 911 βρίσκεται στην αγορά εδώ κι 60 χρόνια, με τους Γερμανούς να λανσάρουν το εμβληματικό μοντέλο το 1964. Έκτοτε, μόνο αμιγώς θερμικά κινητήρια σύνολα έχουν πάρει τη θέση τους κάτω από τις λαμαρίνες της. Αυτό θα αλλάξει πολύ σύντομα, με την Porsche να ετοιμάζεται να παρουσιάσει την πρώτη υβριδική 911 στις 28 Μαΐου.

Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, η διαδικασία εξέλιξης του ανανεωμένου μοντέλου έχει ολοκληρωθεί, προσφέροντας τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά κι τις επιδόσεις στον δρόμο και την πίστα.

Πίσω από το τιμόνι της υβριδικής 911 κάθισε ο Jorg Bergmeister, ambassador της Porsche και πρώην οδηγός αγώνων, υποβάλλοντας το δημιούργημα της γερμανικής εταιρείας στην απόλυτη δοκιμασία: Την πίστα του Nurburgring. Ο ταχύτερος χρόνος ήταν 7:16.934, δηλαδή 8,7 sec ταχύτερος από εκείνον της αντίστοιχης έκδοσης της τρέχουσας γενιάς.

Για τις δοκιμές, η Porsche δεν πέρασε σε κάποια ιδιαίτερη τροποποίηση του νόμιμου για τον δρόμο μοντέλου. Ήταν εξοπλισμένο με στάνταρ ελαστικά, όπως και το αεροδυναμικό πακέτο με τη μεγάλη πίσω αεροτομή, το οποίο όμως θα είναι διαθέσιμο και για τους αγοραστές, σε επιλεγμένες εκδόσεις της 911.

Ο Bergmeister δήλωσε σχετικά: «Η νέα 911 έχει γίνει πολύ ταχύτερη μέσα στην πίστα. Έχουμε μεγαλύτερη πρόσφυση, πολλή περισσότερη ισχύ κι η άμεση ανταπόκριση του υβριδικού συστήματος είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα.»

Όσο για τις πληροφορίες που έχουν έρθει στο φως σχετικά με το κινητήριο σύνολο, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο ηλεκτροκινητήρας του full hybrid συστήματος θα μπορεί να συνεισφέρει μεταξύ 80 και 90 PS, παίρνοντας ρεύμα από μπαταρία Varta υψηλής απόδοσης και ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 2 kWh. Το λογισμικό φέρεται να έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Rimac και εμπνέεται από τη φιλοσοφία των συστημάτων KERS της Formula 1.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο θερμικός κινητήρας θα είναι ένας αναβαθμισμένος 6κύλινδρος σε σειρά twin-turbo που θα αποδίδει περίπου 400 PS, με αποτέλεσμα η συνολική ισχύς του υβριδικού κινητήριου συνόλου, λαμβάνοντας υπόψιν και την εκτίμηση απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα, να είναι ελαφρώς πάνω από τους 480 PS. Εκτός αυτού, θα υπάρχει και μια ακόμη ισχυρότερη έκδοση, που θα αγγίζει τα 530 PS.

Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στις 28 Μαΐου στις 16:00 ώρα Ελλάδος, μέσω των επίσημων καναλιών της Porsche στα social media.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Porsche: Η 911 GTS Targa δείχνει την πίσω πτέρυγα και «τρέχει» για την παρουσίαση (photos)

Η νέα Porsche 911 έρχεται με ισχυρό υβριδικό σύνολο και νέο κινητήρα 3,6 L

Porsche: Προ των πυλών η αποκάλυψη της πρώτης υβριδικής 911