Η νέα Porsche 911 έρχεται με ισχυρό υβριδικό σύνολο και νέο κινητήρα 3,6 L


Διαβάστε αναλυτικές πληροφορίες για όλους τους νέους κινητήρες και τα υβριδικά σύνολα που θα έχει η ανανεωμένη Porsche 911.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: PORSCHE NEWSROOM/ Richard Monning Photogaphy, SH PROSHOTS
  • 21/12/2023

Η Porsche ετοιμάζεται εδώ και καιρό να ανανεώσει την 911 και διάφορα πρωτότυπα της πλούσιας γκάμας εκδόσεων έχουν «εντοπισθεί» να δοκιμάζονται εδώ και πολλούς μήνες.

Σάς έχουμε ήδη παρουσιάσει πολλά πακέτα «κατασκοπευτικών» φωτογραφιών των διάφορων εκδόσεών της, σε διαφορετικούς τύπους αμαξώματος, κινητήριων συνόλων αλλά και παραλλαγών, μαζί με τις κατά καιρούς πληροφορίες που συνόδευαν τη νέα Porsche 911.

Η αμερικάνικη έκδοση του Car and Driver συγκέντρωσε τις τελευταίες πληροφορίες για την facelift 911, η οποία έχει την ονομασία 992.2 και τις παρουσιάζει, μιας και αναμένουμε το ντεμπούτο της μέσα στους επόμενους 6 μήνες.

Γνωρίζουμε ήδη ότι η Porsche σχεδιάζει να εισάγει για πρώτη φορά την υβριδική τεχνολογία στο εμβληματικό της μοντέλο. Και αν σε αρχικό στάδιο θα παρουσιαστούν ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα 48 V, λίγο αργότερα αναμένεται να υιοθετηθεί και ένα ισχυρότερο υβριδικό σύστημα T-HEV, που θα επιταχύνει τη μετάβασή της προς τον εξηλεκτρισμό της.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η Porsche δεν έχει δώσει πληροφορίες για αυτό το υβριδικό σύστημα, ωστόσο οι ιθύνοντες του αμερικάνικου Car and Driver μίλησαν με στελέχη δύο αντιπροσωπειών τα οποία γνώριζαν για το project και επεσήμαναν ότι οι παραδόσεις του νέου HEV μοντέλου στις ΗΠΑ αναμένεται να ξεκινήσουν από το 2025 και μετά.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ηλεκτροκινητήρας του full hybrid συστήματος θα μπορεί να συνεισφέρει μεταξύ 80 και 90 PS, παίρνοντας ρεύμα από μπαταρία Varta υψηλής απόδοσης και ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 2 kWh. Το λογισμικό φέρεται να έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Rimac και εμπνέεται από τη φιλοσοφία των συστημάτων KERS της Formula 1. Μάλιστα, ο ηλεκτροκινητήρας θα βρίσκεται κάτω από το ρεζερβουάρ, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους της 911 και θα στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο θερμικός κινητήρας θα είναι ένας αναβαθμισμένος 6κύλινδρος σε σειρά twin-turbo που θα αποδίδει περίπου 400 PS, με αποτέλεσμα η συνολική ισχύς του υβριδικού κινητήριου συνόλου, λαμβάνοντας υπόψιν και την εκτίμηση απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα, να είναι ελαφρώς πάνω από τους 480 PS.

Επιπρόσθετα, θα υπάρχει και μια πιο ισχυρή έκδοση των 530 PS για να καλύπτει την «απόσταση» που θα υπάρχει από τις νέες 911 GTS και 911 Turbo. Μάλιστα, η νέα GT2 RS των 800 PS, που αναμένεται το 2026, επίσης θα έχει υβριδικό κινητήριο σύνολο.

Νέοι θερμικοί κινητήρες

Με βάση διάφορα εσωτερικά (και όχι μόνο) έγγραφα που έχουν κυκλοφορήσει το τελευταίο διάστημα, αναβάθμιση θα υπάρχει και στην υπόλοιπη γκάμα κινητήρων. Την ώρα που ο 6κύλινδρος σε σειρά twin-turbo κινητήρας 3,0 L θα συνεχίσει να τοποθετείται στις Carrera και Carrera S, η GTS θα εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο σε σειρά μοτέρ 3,6 L.

Από την άλλη πλευρά, οι Turbo και Turbo S θα αποχωριστούν την μονάδα 3,7 L για μια αναβαθμισμένη, twin-turbo 3,6 L. Ο ατμοσφαιρικός boxer 3,6 L θα αντικαταστήσει τους αντίστοιχους 3λιτρους αλλά και τον κινητήρα 4,0 L των GT3 και S/T. Επιπλέον, οι Carrera S και GTS θα έχουν ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα.

Η ισχύς του - ουσιαστικά αμετάβλητου - 3λιτρου κινητήρα της βασικής Carrera θα ανέβει περίπου στα 390 PS και της Carrera S περίπου στους 455 PS. Με βάση την ίδια, ανεπίσημη, πηγή, η χωρητικότητα των κινητήρων των GTS θα ανέβει από τα 3,0 L στα 3,6 L, αλλά με περίπου 485 PS η νέα έκδοση κινητήρα VTCI θα είναι ελαφρώς ισχυρότερη, κατά 10 PS.

Πάντως, υπάρχει και ένα σενάριο που αναφέρει ότι οι μελλοντικές 911 Turbo και Turbo S θα αποκτήσουν έναν πιο προηγμένο, αλλά και οικονομικό κινητήρα 3,6 L. Τέλος, ο ατμοσφαιρικός 6κύλινδρος σε σειρά ήπια υβριδικός κινητήρας 4,0 L, που εκτιμάται ότι θα αποδίδει περίπου 505 PS μοιάζει να είναι η κατάλληλη επιλογή για τις επόμενες GT3 και GT3 Touring.

Πηγή: Car and Driver USA

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αποκάλυψη για τη νέα Porsche Panamera με τους 680 PS (photos)

Η Porsche 911 αντιστέκεται στον εξηλεκτρισμό - «Θα είναι θερμική για όσο γίνεται»

Η Porsche γιορτάζει τα 75 της χρόνια με ένα εξωπραγματικό hypercar concept (photos-video)