Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν έναν κοινό παρονομαστή στο χρονοδιάγραμμα ανανέωσης ενός μοντέλου. Η κάθε γενιά του - είτε είναι η πρώτη όταν προστίθεται στην γκάμα είτε κάποια από τις επόμενες - έχει έναν συνολικό κύκλο ζωής περίπου 6-7 ετών. Ενδιάμεσα, μετά από μια 3ετία (ή το αργότερο 4ετία), δέχεται σημαντικό «φρεσκάρισμα» - το επονομαζόμενο facelift - για να παραμείνει ανταγωνιστικό στην κατηγορία του, ενώ δεν λείπουν και οι «ανανεώσεις» Model Year, που έχουν σαφώς λιγότερη έκταση από τα FL.
Ωστόσο στην περίπτωση της Audi, το Q7 «σπάει τα κοντέρ». Η 2η γενιά του παρουσιάστηκε στις αρχές του 2015 - με το Car and Driver να έχει την ευκαιρία να την οδηγήσει λίγους μήνες αργότερα στις ελβετικές Άλπεις - και έκτοτε παραμένει ακάθεκτη. Ασφαλώς, το επιβλητικό SUV δεν έχει μείνει ίδιο εδώ και 10 χρόνια, καθώς δέχθηκε facelift το 2019 και νέες αναβαθμίσεις εν όψει του 2024.
Ο αναλυτής αυτοκινήτου, Felipe Munoz, γνωστός στο διαδίκτυο μέσω των λογαριασμών «Car Industry Analysis», δημοσίευσε στο Instagram ένα πολύ ενδιαφέρον γράφημα που δείχνει ότι ο μέσος όρος ζωής της γκάμας των μοντέλων της γερμανικής φίρμας είναι 4,8 χρόνια. Έτσι, τα 10,3 του Q7 σαφώς εντυπωσιάζουν.
Στο διάγραμμα ακολουθούν με βραχεία κεφαλή τα A4, ωστόσο η Audi τα «ενσωμάτωσε» στο νέο A5 που παρουσίασε το περασμένο καλοκαίρι, στο πλαίσιο της αλλαγής στην ονοματοδοσία των μοντέλων της (τα θερμικά στους μονούς αριθμούς και τα ηλεκτρικά στους ζυγούς). Όσο για το Q2, αναμένεται να «υποδεχθεί» το ολοκαίνουριο Q2 e-tron εντός του 2026.
Πάντως, το Q7 2ης γενιάς δεν πρόκειται να διατηρήσει για πολύ ακόμα τον άτυπο τίτλου του μακροβιότερου μοντέλου της γερμανικής φίρμας, καθώς θα περάσει σε επόμενη γενιά εντός του 2025. Διάφορα πρωτότυπα έχουν εντοπισθεί από τους συνεργάτες μας και σας έχουμε παρουσιάσει «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες αρκετών εκδόσεων. Μπορείτε να μάθετε τις τελευταίες πληροφορίες που υπάρχουν για το τι αλλαγές θα έχει πατώντας ΕΔΩ.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο Q7 δεν είναι το μόνο με τόσο μεγάλο κύκλο ζωής στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι κάτι ανάλογο συμβαίνει με τα FIAT Panda (το «θρυλικό» και όχι το νέο Grande Panda) και Suzuki Vitara (στη θερμική του έκδοση και όχι το πρώτο ηλεκτρικό e Vitara που παρουσιάστηκε πρόσφατα), που βρίσκονται στην ίδια γενιά από το 2011 και 2015, αντίστοιχα, δεχόμενα, ασφαλώς, αρκετές ανανεώσεις σε όλο αυτό το διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi e-tron GT quattro: Αποκάλυψη για την τετρακίνητη ηλεκτρική ναυαρχίδα (τιμή)
Η Audi βάζει πωλητήριο στην Italdesign - Η ιστορία του θρυλικού σχεδιαστικού οίκου






ΔΗΜΟΦΙΛΗ


_77761_475782_type13129.jpg)

