Με επίδοση 1:24.16 min, το Sadair’s Spear κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ γύρου που κατείχε ένα Czinger 21C κατά έξι δέκατα, σε μια πίστα όπου η αεροδυναμική ισορροπία, η μεταφορά βάρους και η απόδοση στα φρένα μετρούν περισσότερο από την ωμή ισχύ. Πρόκειται για έναν χρόνο που δεν έρχεται από τύχη ή απλή αύξηση δύναμης, αλλά από εξαιρετική εξέλιξη στο στήσιμο, τη γεωμετρία ανάρτησης και φυσικά, την τεχνολογία που εδώ βρίσκεται στο απόγειό της.
Το Sadair’s Spear βασίζεται στην Jesko Attack, όμως η Koenigsegg επέλεξε να το «σμιλέψει» και να το προσαρμόσει ώστε να απευθύνεται σε ένα καθαρά αγωνιστικό περιβάλλον. Δεν μιλάμε για μια απλή παραλλαγή, αλλά για μια έκδοση όπου κάθε εξάρτημα έχει στόχο την πρόσφυση, την ακαμψία και την ακριβή αεροδυναμική απόδοση στις υψηλές ταχύτητες.
Η μάχη των υπερκατασκευαστών
Τα τελευταία χρόνια η Koenigsegg και η Czinger έχουν ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο αντιπαράθεσης στον χώρο των hypercars: το ποιος μπορεί να συνδυάσει την τεχνολογική καινοτομία με την απόλυτη οδηγική απόδοση σε πραγματική πίστα, όχι μόνο σε θεωρητικές μετρήσεις. Η Czinger με την 21C έφερε μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία, βασισμένη στη 3D εκτύπωση δομικών τμημάτων και γεωμετριών ακριβώς υπολογισμένων για κάθε σημείο καταπόνησης. Η Koenigsegg, από την άλλη, παραμένει πιστή στις αρχές της καθαρόαιμης μηχανολογίας, της χειροποίητης τελειότητας και της επιμονής στη λεπτομέρεια. Το αποτέλεσμα φαίνεται ξεκάθαρα πλέον στο χρονόμετρο.
Τι σημαίνει αυτό για το μέλλον
Παρότι αυτό το ρεκόρ στη Laguna Seca φέρει βαρύ συμβολισμό, η σύγκριση με άλλους χρόνους αποκαλύπτει μια ενδιαφέρουσα πραγματικότητα. Το εντυπωσιακό McMurtry Spéirling είναι ακόμη περίπου έξι δευτερόλεπτα ταχύτερο, όμως δεν είναι ομολογκαρισμένο για κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους, άρα παίζει σε διαφορετική κατηγορία. Αντίστοιχα, οι χρόνοι που γίνονται στους αγώνες IndyCar στην ίδια πίστα κυμαίνονται γύρω στο 1:08 min, βρίσκονται σε επίπεδο απόδοσης που μόνο καθαρά αγωνιστικά μονοθέσια μπορούν να πετύχουν.
Το πραγματικό ερώτημα είναι άλλο:
Θα μεταφερθεί αυτή η “κόντρα των τιτάνων” στο Nürburgring;
Ενώ η Mercedes-AMG One κατέχει αυτή τη στιγμή το ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής με ένα χρόνο στην περιοχή των 6:29 min, οι επιδόσεις που βλέπουμε στη Laguna Seca υποδηλώνουν ότι τόσο η Koenigsegg όσο και η Czinger ίσως έχουν πλέον κάτι να πουν και στο πιο εμβληματικό «τεστ» πίστας της υφηλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι CEO των Rimac και Koenigsegg αντάλλαξαν hypercars και προκλήθηκε... χάος (video)
Δεν θα πιστεύετε με τι αυτοκίνητο μετακινείται καθημερινά ο ιδιοκτήτης της Koenigsegg
Ακούστε τον V8 της Koenigsegg Jesko με τους 1.600 PS να «ουρλιάζει» στο δυναμόμετρο (video)



_77761_473888_type13028.jpg)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ





_77761_473888_type13129.jpg)