Ποιο είναι το πιο ακριβό Hyundai που πωλείται στην Ελλάδα (τιμή)


Το συγκεκριμένο μοντέλο της Hyundai συνδυάζει άνεση, πολυτέλεια, επιδόσεις και διαθέτει χαρακτηριστικά που δύσκολα συναντά κανείς σε άλλα αυτοκίνητα με αυτή την τιμή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: HYUNDAI/Frederick Unflath, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 14/12/2025

Η Hyundai είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία που διαθέτει πλήρη γκάμα μοντέλων. Αυτοκίνητα πόλης, μικρομεσαία, μεσαία, SUV, hatchback, fastback, tourer, διαθέσιμα σε όλες τις τεχνολογίες: Αμιγώς θερμικά, ήπια υβριδικά, full hybrid, PHEV και ηλεκτρικά.

Ο τιμοκατάλογός της περιλαμβάνει προσιτά μοντέλα - με τα δεδομένα που επικρατούν το τελευταίο διάστημα στις αυτοκινητοβιομηχανίες - ωστόσο υπάρχουν και ακριβά αυτοκίνητα που απέχουν αρκετά από το μέσο όρο τιμών που χαρακτηρίζει τη φίρμα. Ποιο είναι το πιο ακριβό; Το πιο fun-to-drive μοντέλο της, το IONIQ 5 N, για το οποίο απαιτούνται 75.990 € για την απόκτησή του, με την προωθητική ενέργεια που είναι σε ισχύ (αρχική τιμή καταλόγου 79.990 €).

Το «καυτό» δημιούργημα του βραχίονα επιδόσεων N των Κορεατών δεν είναι ένα απλό μοντέλο, αλλά ένας «πύραυλος» 650 PS, με τρομερά δυναμικά χαρακτηριστικά που δύσκολα συναντά κάποιος σε άλλα αυτοκίνητα με αυτή την τιμή.

Αμιγώς ηλεκτρικό, τετρακίνητο, με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 226 PS εμπρός και 383 PS πίσω και συνδυαστική ισχύ 650 PS με χρήση N Grin Boost και ροπή 770 Nm, που εξασφαλίζουν επιτάχυνση 3,4 sec για τα 0-100 km/h και τελική ταχύτητα 260 km.

Και όλα αυτά σε ένα αμάξωμα μήκους 4.715 mm, πλάτους 1.940 mm, ύψους 1.590 mm, με μεταξόνιο 3.000 mm, που εξασφαλίζει εντυπωσιακή ευρυχωρία, ενώ η καμπίνα χαρακτηρίζεται και από μεγάλη πρακτικότητα, με πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα. Όσο για το πορτμπαγκάζ, διαθέτει 480 L.

Στο πάνω μέρος του ταμπλώ δεσπόζει το Hyundai Connected Car Navigation Cockpit. Αποτελείται από έναν πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μια οθόνη για το infotainment με ίδια διαγώνιο, συμπεριλαμβανομένων ειδικών γραφικών και επιλογών για τη λειτουργία N. To εσωτερικό βασίζεται στο «απλό» IONIQ 5, αλλά έχει πολλά στοιχεία και χαρακτηριστικά από το τμήμα επιδόσεων: Μπάκετ καθίσματα με επένδυση δέρμα-αλκαντάρα, νέο τιμόνι με πλήκτρα N για επιλογή προγραμμάτων οδήγησης και του N Grin Boost που κορυφώνει την ισχύ και τη ροπή, αλλά και το N e-Shift, που προσομειώνει τη συμπεριφορά του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων N DCT, αλλά και του N Active Sound, το οποίο παράγει τρεις διαφορετικούς ήχους κατά την κίνηση.

Διαβάστε αναλυτικά όλα τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του IONIQ 5 N αλλά και τις οδηγικές μας εντυπώσεις από τη συμπεριφορά του στο «όριο», στην αναλυτική δοκιμή του Car and Driver πατώντας ΕΔΩ.

Η μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 84 kWh προσφέρει αυτονομία 448 km στο συνδυαστικό κύκλο, ενώ στον αστικό ιστό το συγκεκριμένο νούμερο ανεβαίνει στα 589 km. Υποστηρίζει φόρτιση 350 kW, με αποτέλεσμα να χρειάζονται μόλις 18 λεπτά για να «γεμίσει» από το 10% στο 80%.

Ο «άγριος» χαρακτήρας του φαίνεται με την πρώτη ματιά, με το νέο προφυλακτήρα με ενεργές γρίλιες, κουρτίνες αέρα και εμπρός ενεργά πτερύγια αέρα, τις εντυπωσιακές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου των 21 ιντσών με τα πολύ φαρδιά ελαστικά διάστασης 275/35 και την αεροτομή στο πίσω μέρος, που «φιλοξενεί» το διαχύτη και τους αεραγωγούς.

Ο πλούσιος εξοπλισμός του περιλαμβάνει πλήρη συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, ενώ και η άνεση είναι εξασφαλισμένη με στοιχεία όπως ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός με εσωτερικό συμπυκνωτή για ενισχυμένη αυτονομία, οι αεραγωγοί για τους πίσω επιβάτες, το εμπρός υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο, τα θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός-πίσω και αεριζόμενα εμπρός, αλλάκαι η πανοραμική οροφή κλειστού τύπου με ηλεκτρικά συρόμενο σκιάδιο. Ασφαλώς υπάρχουν και όλες οι αναμενόμενες ηλεκτρικές ρυθμίσεις για παράθυρα, καθρέπτες και κλείδωμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αν θέλεις να αλλάξεις μόνος σου τακάκια στο IONIQ 5 N, πρέπει πρώτα να πάρεις άδεια από τη Hyundai

Το Hyundai IONIQ 6 γίνεται... N και βάζει «φωτιά» στην άσφαλτο (photos-video)

Ανατροπή στα ευρωπαϊκά σχέδια: Οι ΜΕΚ συνεχίζουν και μετά το 2040!