Hyundai N: Η υβριδική τεχνολογία μπορεί να «σώσει» τις θερμικές εκδόσεις


Το τμήμα επιδόσεων της Hyundai κινείται προς την ηλεκτροκίνηση, ωστόσο υπάρχει τρόπος οι εκδόσεις N με ΜΕΚ να «επιβιώσουν».

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 7/3/2024

Το Hyundai IONIQ 5 N έχει ήδη παρουσιαστεί - και εντός του επόμενου διμήνου αναμένεται και στη χώρα μας - ενώ οι πληροφορίες θέλουν τους Κορεάτες να ετοιμάζουν και την «καυτή» έκδοση του IONIQ 6.

Ο βραχίονας επιδόσεων της φίρμας φαίνεται ότι στρέφεται στην ηλεκτροκίνηση, γεγονός που καθιστά αμφίβολο το μέλλον των (αμιγώς) θερμικών i20 N και i30 N. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα της αυστραλιανής έκδοσης του Drive, η Hyundai έχει αποφασίσει να σταματήσει την παραγωγή τους στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της γκάμας της.

Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι τα μοντέλα N με θερμικούς κινητήρες θα εξαλειφθούν. Στο ίδιο δημοσίευμα του αυστραλιανού περιοδικού, ο Albert Biermann, εκτελεστικός τεχνικός σύμβουλος της φίρμας στην Ευρώπη, άνοιξε το δρόμο για την παραμονή τους στη γκάμα μέσω της υβριδικής τεχνολογίας.

«Θα δημιουργήσουμε πιο ισχυρά υβριδικά κινητήρια σύνολα… για άλλα μοντέλα του Ομίλου Hyundai. Και βλέπω ότι υπάρχει η δυνατότητα να έχουμε τουλάχιστον ένα υβριδικό μοντέλο N, όπως για παράδειγμα το i30 Sedan N. Η τεχνική δυνατότητα υπάρχει», ανέφερε ο Biermann, ο οποίος στο παρελθόν διατέλεσε επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης του Ομίλου, από το οποίο «γεννήθηκαν» τα i20 N και i30 N.

Ξεκαθάρισε ότι αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να είναι βέβαιος για το αν θα κατασκευαστεί, τελικά, υβριδικό N μοντέλο, ωστόσο επεσήμανε ότι η σχετική ιδέα προέκυψε από τους διαφορετικούς ρυθμούς «διείσδυσης» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε πολλές αγορές παγκοσμίως.

«Πρέπει να αποδεχθούμε ότι υπάρχει ένα μεταβατικό στάδιο και αυτό διαφοροποιείται ανάλογα την περιοχή. Βλέπετε τι γίνεται στην Ευρώπη αυτή την περίοδο, οπότε πρέπει να πάρουμε αποφάσεις για τη συγκεκριμένη αγορά. Παρόλα αυτά είμαστε ένα παγκόσμιο brand και λαμβάνουμε πολλούς παράγοντες υπόψιν. Σίγουρα θα χρειαστεί χρόνος. Προσωπικά συστήνω ανεπιφύλακτα στην Hyundai να προσφέρουμε υβριδικές επιλογές, ακόμα και για ένα N μοντέλο σε μικρότερα segments. Αυτό θα βοηθήσει για μια πιο ομαλή μετάβαση».

Μάλιστα, αποκάλυψε ότι προωθεί «ένα άλλο project για ένα μικρό υβριδικό concept όχημα επιδόσεων. Ωστόσο είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν υπάρχει πιθανότητα να φτάσει στους πελάτες».

Πηγή: Drive

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Hyundai Ioniq 5 N: Ανακοινώθηκε η τιμή του στην Ισπανία

Hyundai i20 N 1.6T 204PS Performance - Δοκιμάζουμε το hot supermini με τεχνολογία WRC (video)

Test Drive: 2022 Hyundai i30N Performance vs MINI John Cooper Works