Μετά την αποκάλυψη τουπρώτου SUV στην ιστορία της Ferrari, της Purosangue, οι Ιταλοί έχουν καταστρώσει το πλάνο τους για την ανάπτυξη και του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου με σήμα με το αλογάκι.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters, από πηγή καλά πληροφορημένη για το συγκεκριμένο θέμα, η πρώτη ηλεκτρική Ferrari θα έχει αρχική τιμή κοντά στα 500.000 ευρώ και η αποκάλυψή της αναμένεται στο τέλος του 2025.
Μάλιστα, πριν από λίγο καιρό ο ισχυρός άντρας της εταιρείας, Benedetto Vigna, δήλωσε ότι η ανάπτυξη του μοντέλου προχωρά σύμφωνα με το αρχικό πλάνο ενώ σε κάποιους τομείς είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμα.
Θα πρέπει να αναφερθεί ότι το παραπάνω ποσό, το οποίο δεν περιλαμβάνει προαιρετικό εξοπλισμό που συνήθως επιλέγουν οι πελάτες της Ferrari για να κάνουν τα αυτοκίνητά τους ξεχωριστά, είναι αρκετά υψηλότερο από τη μέση τιμή ενός αυτοκινήτου από την υπάρχουσα γκάμα της εταιρείας, που αντιστοιχεί σε περίπου 350.000 ευρώ.
Επίσης είναι αρκετά υψηλότερο από τις προτάσεις των ανταγωνιστών. Σκεφτείτε ότι η νέα Porsche Taycan την οποία το Car and Driver είχε την ευκαιρία να οδηγήσει πριν από λίγες ημέρες στους δρόμους της Κροατίας, ξεκινά σχεδόν από τα 100.000 ευρώ.
Η ηλεκτρική Ferrari θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο του Maranelo που ετοιμάζεται να κάνει εγκαίνια το προσεχές διάστημα. Η έναρξη της λειτουργίας θα επιτρέψει στη Ferrari να αυξήσει τις παραδόσεις οχημάτων που το προηγούμενο έτος έφτασαν τις 14.000.
Επίσης θυμίζουμε ότι η Ferrari στις αρχές Απριλίου ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας ενός εργαστηρίου με την ονομασία E-Cells Lab στο οποίο θα συνεργαστεί με το Πανεπιστήμιο της Μπολόνια και θα γίνεται έρευνα στο πεδίο των μπαταριών και συγκεκριμένα στη φόρτιση, την απόδοση και την ασφάλεια των κυψελών.
Μιλώντας στο autonews.com ο αναλυτής της εταιρείας Mediobanca, Andrea Balloni, δήλωσε ότι είναι απολύτως λογικό η ηλεκτρική Ferrari να έχει «τσιμπημένη» τιμής και αυτό συμβαίνει για να διατηρηθούν τα υψηλά περιθώρια κέρδους που εφαρμόζει η εταιρεία στα μοντέλα της. Για να δείτε πόσο είναι αυτό πατήστε ΕΔΩ.
Άλλωστε στην παραγωγή του EV ένας μεγάλος αριθμός ανταλλακτικών θα έρχεται από ξένες χώρες και αυτή η συνθήκη σπρώχνει προς τα πάνω τα κόστη. Συμπλήρωσε δε ότι αναμένει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να αποκτήσει μερίδιο κοντά στο 10% στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας αφού θεωρεί βέβαιο ότι ο παραδοσιακός πελάτης της Ferrari θα συνεχίσει να προτιμά τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ακούστε μια Ferrari 360 Challenge Stradale να «ουρλιάζει» μέσα στο δάσος (video)
Ποια Ferrari; Το χρυσό Citroen Ami βγήκε στους δρόμους και... κρέμασε σαγόνια (video)
Η πιο αργή Ferrari όλων των εποχών - Έχει τελική ταχύτητα 24 km/h και κοστίζει μια περιουσία!





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





