Alfa Romeo: Οι προθέσεις για την επόμενη μέρα των Giulia και Stelvio


Τα δεδομένα που υπάρχουν για τη μελλοντική εξέλιξη των δύο μοντέλων της κατηγορίας D της ιταλικής φίρμας, μετά το λανσάρισμα των ανανεωμένων εκδόσεών τους.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 23/11/2022

Πριν από περίπου ένα μήνα, η Alfa Romeo παρουσίασε τις ανανεωμένες Giulia και Stelvio, οι οποίες πρόκειται να βγουν στην αγορά μετά τα μέσα του πρώτου τριμήνου του 2023.

Οι νέες εκδόσεις, περιλαμβάνουν αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση, νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων, αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα και νέα ειδική σειρά «Competizione». Ωστόσο, δεν προέκυψε κάποια αλλαγή στα κινητήρια σύνολα, που παρέμειναν αποκλειστικά θερμικά.

Η εξήγηση γι’ αυτό έρχεται από τις δηλώσεις του επικεφαλής προϊόντων της εταιρείας, Daniel Guzzafame, στο «Car Expert», σύμφωνα με τις οποίες η Alfa Romeo δε σχεδιάζει να εφαρμόσει την υβριδική τεχνολογία στα δύο μοντέλα.

Η πλατφόρμα Giorgio, πάνω στην οποία «πατούν» Giulia και Stelvio δεν έχει σχεδιαστεί για plug-in υβριδικά μοντέλα. «Αν θέλουμε PHEV εκδόσεις, θα πρέπει να επανασχεδιάσουμε πλήρως την πλατφόρμα», τόνισε χαρακτηριστικά και άφησε να εννοηθεί ότι μια τέτοια κίνηση θα ήταν ασύμφορη οικονομικά για το brand.

Αμφότερα τα μοντέλα, βέβαια, θα μπορούσαν να αποκτήσουν ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα 48 V, ωστόσο η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα θα ήταν μικρή για να μπορέσει να ευνοήσει τη διάθεσή τους αλλά και να «δικαιολογήσει» την αυξημένη τιμή τους.

«Σε συγκεκριμένες αγορές δεν μπορείς να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο που εκπέμπει περισσότερα από 200 gr/km διοξειδίου του άνθρακα. Οι περισσότεροι δεν θα το αγόραζαν. Ο λόγος; Γιατί υπάρχουν αυξημένοι φόροι, γιατί οι ιδιοκτήτες τους δε θα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα παντού με αυτά», σχολίασε ο Guzzafame και έδωσε συγκεκριμένο παράδειγμα: «Στη Γαλλία, η Stelvio των 280 PS και η Tonale GME επιβαρύνονται με φόρους που υπερβαίνουν τα ποσά που είναι διατεθειμένος κανείς να πληρώσει».

Έτσι, όλα δείχνουν ότι η επόμενη γενιά των Giulia και Stelvio θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. «Αυτό είναι το πιο πιθανό», ήταν η χαρακτηριστική φράση του Guzzafame. Αυτό άλλωστε ευθυγραμμίζεται με το πλάνο της Alfa Romeo να διαθέτει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Κίνα από το 2027 και μετά.

Το μέλλον της Giulia είναι εξασφαλισμένο, σε αντίθεση με την αυξανόμενη τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών να σταματούν την παραγωγή sedan κατηγορίας D. «Χρειαζόμαστε μια Giulia, μια Stelvio, μία Tonale και ένα μεγαλύτερο μοντέλο», επεσήμανε το στέλεχος της ιταλικής φίρμας.

Άλλωστε πριν από λίγες μέρες, ο CEO της εταιρείας, Jean-Philippe Imparato, είχε τονίσει στο «Autocar» ότι θα υπάρξει νέο νέο μεγάλο SUV, που εκτιμάται ότι θα αποτελέσει τη συνέχεια της Stelvio από το 2026 και θα είναι ηλεκτρικό.

Πηγή: Car Expert