Αυτό ήταν το muscle car που έσπασε τα ταμεία το 2022


Ένα ήταν το muscle car που ηγήθηκε των πωλήσεων για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά: Το Dodge Challenger σημείωσε τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία του το 2022.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 7/1/2023

Η τρέχουσα γενιά του Dodge Challenger δε θα αποσυρθεί ησύχως: Το -για πολλούς- γηρασμένο μοντέλο κατάφερε να αναρριχηθεί στην κορυφή των πωλήσεων για το 2022 στην κατηγορία των muscle και pony cars, κάτι που πράττει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Η αντικατάσταση του μοντέλου θα έρθει μετά το τέλος του 2023, με την Dodge να λανσάρει μία σειρά από ειδικές εκδόσεις του, ονόματι 'Last Call', προκειμένου να αποχαιρετήσει το θρυλικό muscle car με τον τρόπο που του αξίζει. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι το Challenger δεν είναι επιτυχημένο.

Αντιθέτως, η Dodge έφτασε στην πώληση 55.060 μονάδων του Challenger κατά τη διάρκεια του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με τις πωλήσεις του 2021, οι οποίες άγγιξαν τις 54.314

Στη δεύτερη θέση της λίστας βρίσκεται η εμβληματική Ford Mustang, με 47.566, με τις πωλήσεις να είναι πτωτικές, συγκριτικά με το 2021. Η πτώση είναι της τάξης του 9,2%, και τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα αν κοιτάξει κανείς την πορεία του μοντέλου σε σχέση με το 2020, καθώς και οι περσινές πωλήσεις ήταν επίσης μειωμένες, κατά 14,2%.

Ακόμα πιο εντυπωσιακό, είναι το γεγονός ότι η Ford Mustang Mach-E πούλησε 39.458 μονάδες, με τις πωλήσεις να εκτινάσσονται στα ύψη, καθώς αυξήθηκαν κατά 45,4% σε σχέση με το 2021.

Παρόλο που η GM πούλησε μόλις 24.652 μονάδες του Chevrolet Camaro τη χρονιά που πέρασε, το 2022 ήταν ένα έτος μεγάλης επιτυχίας για το κλασικό πλέον muscle car. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12,6% σε σύγκριση με το 2021, κάτι που οφείλεται στις τροποποιήσεις που έκανε η εταιρεία στην γκάμα του μοντέλου.

Βέβαια, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι το μοντέλο οδεύει κι αυτό προς την άμεση αντικατάστασή του, η οποία αναμένεται να έρθει μέχρι το 2024, και φυσικά θα στοχεύει στον εξηλεκτρισμό της εταιρείας, υπό τη σκέπη της οποίας δρα η Chevrolet, GM.