Αυτό θα είναι το εσωτερικό του Renault Austral!


Η Renault αποκάλυψε τα πρώτα επίσημα σκίτσα από το εσωτερικό του νέου Austral δίνοντας έμφαση στην τεχνολογία και τη συνδεσιμότητα. Όλα τα στοιχεία που έγιναν γνωστά για τις τεχνολογίες του νέου Austral. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: RENAULT
  • 26/1/2022

H Renault μετά την αποκάλυψη του ονόματος και την έναρξη των δοκιμών του νέου Austral σήμερα μας αποκάλυψε τα πρώτα επίσημα σκίτσα από το εσωτερικό του καινούριου SUV της. Η τεχνολογία είναι στο επίκεντρο του εσωτερικού περιβάλλοντος του νέουAustral με έμφαση στο φιλικό προς το χρήστη ψηφιακό περιβάλλον, την άνεση και την ευρυχωρία, την ψηφιοποίηση και την πρακτικότητα.

Η ψηφιοποίηση και η συνδεσιμότητα ήταν ο νούμερο ένα στόχος στο μυαλό των σχεδιαστών της Renault. Ο μεγάλος πρωταγωνιστής είναι το σύστημα multimedia OpenRLink με το σχήμα L και τη συνολική επιφάνεια οθονών διαγωνίου 24,3 ιντσών. Η Renault λέει ότι αυτή είναι και μία από τις μεγαλύτερες οθόνες στην αγορά και αναμφίβολα η πιο φιλική προς το χρήστη.

Το εσωτερικό του νέου Megane E-Tech
Το εσωτερικό του νέου Megane E-Tech

Το σύστημα OpenR που έκανε πρεμιέρα στο ολοκαίνουριο ηλεκτρικό Megane E-Tech σε αυτή την υλοποίηση στο ταμπλό του Austral διαθέτει μια μεγάλης κάθετη οθόνη 12 ιντσών που περιλαμβάνει σχεδόν όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, αφήνοντας έτσι καθαρό και λιτό το υπόλοιπο ταμπλό. Η Renault λέει ότι η βασική αρχή του συστήματος είναι ο εύκολος και γρήγορος χειρισμός όλων των λειτουργιών των συστημάτων με το 90% των λειτουργιών που χρειάζεται ο οδηγός καθημερινά να είναι προσβάσιμες με ένα ή δύο κλικ.

Το σύστημα υποστηρίζει όλες τις τελευταίες υπηρεσίες συνδεσιμότητας και περιλαμβάνει σύνδεση με AndroidAuto και AppleCarPlay, όπως και τις υπηρεσίες της Google και GoogleMaps.

Η σχεδίαση του ταμπλό ενσωματώνει τους αεραγωγούς και το τιμόνι είναι ελαφρώς τετραγωνισμένο στο πάνω και κάτω μέρος του για να προσφέρει ανεμπόδιστη ορατότητα στον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών.

Έμφαση έχει δοθεί και στον τομέα της πρακτικότητας, με το εσωτερικό του νέου Austral να διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους συνολικά 30 λίτρων, με τον μεγαλύτερο εξ αυτών να είναι το συρόμενο κεντρικό υποβραχιόνιο. Επιπλέον, υπάρχει ειδικός χώρος για την τοποθέτηση smartphone με δυνατότητα ασύρματης επαγωγικής φόρτισης.

Στο πίσω μέρος της καμπίνας το τούνελ μετάδοσης απουσιάζει εντελώς, αφήνοντας περισσότερο ελεύθερο χώρο, ενώ θα υπάρχει επίσης το συρόμενο και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα, ο χειρισμός του οποίου θα γίνεται από ένα κουμπί στο πορτμπαγκάζ.

Το νέοRenaultAustral θα είναι ο αντικαταστάτης του Kadjar στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας και θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-CD3, η οποία υποστηρίζει μια μεγάλη γκάμα κινητήρων και χρησιμοποιείται και στο νέο Nissan Qashqai.

Οι κινητήριες επιλογές θα περιλαμβάνουν το πλήρως υβριδικό σύνολο E-Tech, έναν 1.300αρη TCe με turbo και ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, αλλά και τον ολοκαίνουριο κινητήρα 1,2 λίτρων TCe με turbo και ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.

Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Renault Austral είναι προγραμματισμένο για την άνοιξη του 2022.