BMW: Υπερδιπλασιασμός πωλήσεων των κορυφαίων μοντέλων της


Όπως ανακοινώθηκε, η BMW στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις των μοντέλων της στις μεγάλες πολυτελείς κατηγορίες την επόμενη χρονιά, σε σχέση με το 2018, για να μειώσει το κόστος εξέλιξης των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 14/10/2019

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Nicolas Peter, Οικονομικός Διευθυντής της BMW, η βαυαρική εταιρεία σκοπεύει να υπερδιπλασιάσει τις ετήσιες πωλήσεις των κορυφαίων μοντέλων της, σε σύγκριση με αυτές του 2018, για να αυξήσει τα κέρδη της τα οποία έχουν μειωθεί λόγω της δημιουργίας νέων ηλεκτροκίνητων μοντέλων. 

Όπως είπε ο κ. Peter, ο στόχος είναι να πουληθούν το 2020 περίπου 135.000-145.000 μονάδες από τις Σειρές 7, Χ7, i8, (Σειρά) 8 και Μ8. Για εφέτος, οι άνθρωποι της BMW υπολογίζουν ότι θα πουλήσουν περίπου 110.000 μονάδες από τα συγκριμένα μοντέλα, συνολικά, ενώ πέρυσι πούλησαν περίπου 65.000. Σύμφωνα με τον κ. Peter η Χ7 είναι το μοντέλο στο οποίο στηρίζουν τον στόχο για το 2020. Όπως είπε: «Είναι σημαντικό για εμάς να αυξήσουμε τα κέρδη μας. Τα SUVs είναι μια αναπτυσσόμενη κατηγορία».

Τα κέρδη της εταιρείας εμφανίζονται μειωμένα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και –σύμφωνα με τις εκτιμήσεις και των ανθρώπων της BMW– αυτό αναμένεται να συνεχιστεί. Αφενός η εφαρμογή του πρωτοκόλλου »WLTP» και αφετέρου η επένδυση της εταιρείας στη δημιουργία καινούργιων ηλεκτροκίνητων μοντέλων έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των κερδών. Μάλιστα, το γεγονός ότι καθυστέρησε να παρουσιάσει νέα τέτοια μοντέλα (έπειτα από την πρωτοπορία της με το i3), επέφερε πρόσφατα την απομάκρυνση του κ. Harald Krueger (πρώην Διευθύνων Σύμβουλος) και την αντικατάστασή του από τον κ. Oliver Zipse.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η BMW προγραμματίζει να εντάξει στην γκάμα της 25 αμιγώς ηλεκτροκίνητα και εκδόσεις με υβριδική διάταξη κινητήρα των υπαρχόντων μοντέλων της ως το 2023.