Επίσημο: Αποκάλυψη για την ανανεωμένη Porsche Cayenne (photos)


Η Porsche προχώρησε σε ένα ριζικό facelift της τρίτης γενιάς τους δημοφιλούς SUV, προσθέτοντας περισσότερες οθόνες, περισσότερη δύναμη αλλά και περισσότερη πολυτέλεια.

  • 18/4/2023

Έχοντας φροντίσει τους προηγούμενους μήνες να απογείωσει την αγωνία των Porsche fans με τα αλλεπάλληλα teasers, οι Γερμανοί αποκάλυψαν τη φρεσκαρισμένη εκδοχή της Porsche Cayenne. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με ένα facelift της τρίτης γενιάς του δημοφιλούς SUV το οποίο θα του δώσει αέρα ανανέωσης ώστε να συνεχίσει με μεγαλύτερη δυναμική την εμπορική του πορεία.

Οι μεγάλες αλλαγές εντοπίζονται στο εσωτερικό με την ενσωμάτωση του Porsche Driver Exprerience που είδαμε για πρώτη φορά στην Taycan.

Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι οι λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά ο οδηγός έχουν μεταφερθεί πίσω και δίπλα από το τιμόνι, με πιο σημαντική την μεταφορά του επιλογέα των σχέσεων όπου δημιουργεί περισσότερο χώρο στην κεντρική κονσόλα.

Το αναλογικό στροφόμετρο βγήκε στη… σύνταξη και στη θέση του έχει τοποθετηθεί μια ενιαία ψηφιακή οθόνη με διαγώνιο 12,6 ιντσών που παίζει τον ρόλο του πίνακα οργάνων και μπορεί να σεταριστεί ο τρόπος που θα εμφανίζει τις πληροφορίες σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού.

Για τον χειρισμό του Συστήματος Πολυμέσων υπάρχει μια οθόνη 12,3 ιντσών μέσα στην οποία ο οδηγός θα βρεις προεγκατεστημένες εφαρμογές όπως το Spotify και το Apple Music. Την ίδια στιγμή υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης ακόμα μίας οθόνης μπροστά από τον συνοδηγό από την οποία μπορεί να streamάρει ταινίες και σειρές, ενώ τοποθετείται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι ορατή προς τον οδηγό και να μην του αποσπά την προσοχή ενώ χειρίζεται το αυτοκίνητο.

Εξωτερικά δεν έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και ως Coupe. Η πιο σημαντική παρέμβαση αφορά το νέας σχεδίασης καπό που δίνει «πλάτος» στην εικόνα της Cayenne.

Παράλληλα έχουμε νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Matrix LED, νέο πίσω προφυλακτήρα αλλά και μια διευρυμένη χρωματική παλέτα με τρεις νέες επιλογές (Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic, Arctic Grey). Φρεσκαρισμένη είναι και η γκάμα των τροχών που ξεκινάει με ζάντες 20 ιντσών και φτάνει μέχρις τις 22.

Μεγάλες αλλαγές έχουμε και κάτω από το καπό όπου η νέα Cayenne θα είναι διαθέσιμη με τρία διαφορετικά σύνολα. Ο V6 στην Cayenne S έχει δώσει τη θέση του σε έναν V8 των 4,0 lt που αποδίδει 474 PS και 600 Nm ροπής, επιτρέποντας στο θηριώδες SUV να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,7 sec. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 273 km/h.

Από εκεί και πέρα υπάρχει ο V6 των 3,0 lt με δύναμη 353 PS και 500 Nm ροπής ενώ το σύνολο αποτελεί τη βάση και της Cayenne E-Hybrid που μπαίνει στην πρίζα, αποδίδει συνδυαστικά 346 PS και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 90 km.

Εκτός Ευρώπης θα είναι διαθέσιμη και η Cayenne Turbo GT η οποία αντλεί τη δύναμη της από τον τετράλιτρο V8 ο οποίος όμως έχει δεχθεί παρεμβάσεις που απογειώνουν τη δύναμή του στους 659 PS. Κάπως έτσι το 0-100 km/h έρχεται σε 3,3 sec ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 305 km/h.