Επίσημο: Η ανανέωση των BMW X3 και X4


Αισθητικές αλλαγές για τις ΒΜW X3 και X4 στο εξωτερικό, αλλά και στο εσωτερικό και με πιο επιθετική όψη για τις X3 M και X4 M, που παράγουν επιπλέον αυξημένη ροπή.

  • 9/6/2021

Το πλήρωμα του χρόνου για ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα των BMW X3 και X4 έφτασε και τόσο το ένα μοντέλο, όσο και το άλλο έχουν δεχθεί την απαραίτητη περιποίηση από τους Γερμανούς κατασκευαστές τους.

Και τα δύο SUVs διαθέτουν ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερη μάσκα και εισαγωγές αέρα εμπρός, λεπτότερα φωτιστικά σώματα, ενώ και πίσω οι προφυλακτήρες, αλλά και τα φωτιστικά σώματα έχουν ανανεωθεί. Η πιο σπορ έκδοση M Sport έχει πλέον ακόμη πιο επιθετική όψη.

Η X3 M40i διαφέρει, σε σχέση με τις υπόλοιπες X3 από τη πιο σπορ μάσκα αλά Μ, το αντίστοιχο λογότυπο Μ, καθρέφτες τύπου Μ και τη διαφορετική εξάτμιση. Τα ίδια ακριβώς πράγματα ισχύουν και για την X4 M40i. Όσο αφορά τις X3 M και X4 M, έχουν ακόμα πιο άγριο παρουσιαστικό, με καινούργιους προφυλακτήρες που διαθέτουν μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για καλύτερη ψύξη.

Στο εσωτερικό, η νέα σειρά 4 της BMW ενέπνευσε τις ανανεωμένες X3 και X4 διαθέτοντας αρκετές πινελιές που μοιάζουν με εκείνη. Η κεντρική κονσόλα έχει ξανασχεδιαστεί, ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει διαφορετική γραμματοσειρά.

Η ψηφιακή οθόνη πολυμέσων των 10,25 ιντσών είναι νέα στην Χ3, ενώ η πιο πλούσια έκδοση προσφέρεται με μεγαλύτερη στις 12,3 ίντσες. Στην Χ4, η οθόνη είναι standard 12,3 ίντσες. Οι εκδόσεις Μ και για τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται με σπορ καθίσματα με το logo M, δερμάτινες επενδύσεις και alcantara σε διάφορα σημεία.  Η X3 sDrive, η X3 xDrive30i και η X4 xDrive30i, εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που αποδίδει 251 ίππους και 349 Nm ροπής.

Η X3 M40i και η X4 M40i εφοδιάζονται με 3λιτρο 6κύλινδρο (σε σειρά) κινητήρα μαζί με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt, όπου προσφέρει συνολική ιπποδύναμη 387 ίππους και 500 Nm ροπής. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα.

Οι κορυφαίες Χ3 Μ και X4 M που φορούν επίσης 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα έχουν την ίδια ισχύ με το παρελθόν (480 ίππους δηλαδή) για την standard M και 510 ίππους για την Competition, ωστόσο η ροπή έχει αυξηθεί κατά 13 και 37 Nm αντίστοιχα. Η συνολική ροπή ανέρχεται τώρα στα 619 Nm για την «απλή» Μ και στα 649 Nm για την Competition.

Η διαδικασία επιτάχυνσης για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση είναι βελτιωμένη, καθώς έχει πέσει στα 4,1 και 3,9 δευτερόλεπτα (Χ3 Μ) και 4 με 3,7 δευτερόλεπτα (Χ4 Μ) αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 249 χιλιόμετρα ή στα 284 για το μοντέλο με το M Driver’s Package. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με οχτάρι σασμάν.

Η παραγωγή των φρεσκαρισμένων Χ3 και Χ4 ξεκινά τον Αύγουστο, ενώ για τις Χ3 Μ και Χ4 Μ, ένα μήνα αργότερα, τον προσεχή Σεπτέμβρη.