Επίσημο: To νέο Hyundai i20 έχει και mild hybrid εκδόσεις


Μετά την πρόωση διαρροή των φωτογραφιών η Hyundai ανακοινώνει και επίσημα τα πρώτα στοιχεία.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 19/2/2020

Ουσιαστικά το νέο Hyundai i20 με το νέο σχεδιαστικό μοτίβο σας το έχουμε αποκαλύψει πριν από μερικές μέρες. Έτσι, θα αναφερθούμε στις διαστάσεις και ειδικότερα στο πλάτος του αμαξώματος που είναι 20 mm μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο. Όσον αφορά στο μήκος η διαφορά είναι ελάχιστη αφού έχουν προστεθεί μόλις 5 mm, με την οροφή να είναι ελαφρώς χαμηλότερη.

Η Hyundai κάνει λόγο για ένα ακόμη πιο ευρύχωρο εσωτερικό αφού και το τωρινό μοντέλο προσφέρει πολύ καλούς χώρους. Ενδεικτικό είναι πως το πορτμπαγκάζ είναι μεγαλύτερο κατά 25 lt φτάνοντας συνολικά τα 351 lt. Από πλευράς συστημάτων υποβοήθησης και άνεσης υπάρχουν οι πιο πρόσφατες τεχνολογίες με τους Κορεάτες να αναμένουν κορυφαία αξιολόγηση στις δοκιμές πρόσκρουσης.

Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον έχει το ολοκαίνουργιο ταμπλό το οποίο για την ώρα βλέπετε σε ένα σκίτσο. Η προσοχή πέφτει στην υπερυψωμένη οθόνη αφής 10,25 ιντσών (8,0 στις λιγότερο πλούσιες εκδόσεις) που έρχεται και ενσωματώνεται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών. Το ταμπλό διατρέχει μια όμορφη επένδυση, ενώ χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα φαίνονται τα χειριστήρια και οι διακόπτες για τον κλιματισμό.

Μέχρι να δούμε περισσότερες φωτογραφίες για το εσωτερικό η Hyundai ανακοινώνει επίσημα την γκάμα των κινητήρων που ξεκινά από τα 1.200 cc με το τετρακύλινδρο των 84 PS με πεντάρι σασμάν. Από εκεί και πάνω υπάρχει ο τρικύλινδρος 1.0 GDI με υπερτροφοδότηση που αποδίδει 100 PS ή 120 PS με 6άρι μηχανικό ή διπλόδισκο 7FCT (στάνταρ το τελευταίο στις mild hybrid εκδόσεις). Για πρώτη φορά υπάρχει στο i20 ήπιο υβριδικό σύστημα που είναι προαιρετικό στην έκδοση με τους 100 PS και στάνταρ σε αυτή με τους 120.