Έτσι θα μοιάζει η νέα BMW 5 Touring M Performance (photos)


Με βάση τα σκίτσα που διέρρευσαν πρόσφατα, ανεξάρτητοι σχεδιαστές παρουσιάζουν με μεγαλύτερη ακρίβεια την πιθανή μορφή του αμαξώματος παραγωγής.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: KOLESA.RU
  • 7/10/2023

Μετά την παρουσίαση της νέας BMW Σειράς 5 σε αμάξωμα sedan, τόσο με την 8η θερμική γενιά της όσο και με την ολοκαίνουρια, αμιγώς ηλεκτρική, i5, αυτό που απομένει είναι η M5, αλλά και οι εκδόσεις Touring, όπως ονομάζει η γερμανική φίρμα τις station wagon παραλλαγές.

Σε κάθε μοντέλο, οι συγκεκριμένες εκδόσεις αμαξώματος είναι ιδανικές για όσους αναζητούν περισσότερο χώρο στο πορτμπαγκάζ. Ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και για τα μηχανικά τους μέρη. Αυτό προέκυψε από τη στιγμή που η BMW έχει επιβεβαιώσει επίσημα ότι όχι μόνο θα υπάρξει, την άνοιξη του 2024, η πρώτη στην ιστορία ηλεκτρική i5 Touring, αλλά και θα κυκλοφορήσει και M5 Touring.

Στο παρελθόν σας έχουμε παρουσιάσει κατασκοπευτικές φωτογραφίες από διάφορα πρωτότυπα με το station wagon αμάξωμα, ενώ και η ίδια η φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα ορισμένες teaser φωτό, με καμουφλαρισμένο το αμάξωμα ή/και καλυμμένο με ύφασμα.

Πάνω σε αυτές βασίστηκαν οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές του kolesa.ru για να οραματιστούν, πριν από μερικούς μήνες, για πρώτη φορά το πώς θα είναι στην τελική της μορφή, χωρίς καμουφλάζ, η νέα BMW 5 Touring. Ωστόσο, πριν από λίγες μέρες, διέρρευσαν στο διαδίκτυο ορισμένα ασπρόμαυρα σκίτσα/πατέντες του μοντέλου.

Αν και δεν είχαν καμουφλάζ, δεν μπορούσαν να αποτυπώσουν πολλές λεπτομέρειες, ωστόσο έδειχναν σαφώς περισσότερα στοιχεία και ενέπνευσαν και πάλι τους designers του συγκεκριμένου site, οι οποίοι μάς παρουσιάζουν, πλέον, με μεγαλύτερη ακρίβεια μια πιο ενδεικτική εικόνα για την τελική σχεδίαση που θα μπορούσε να έχει η BMW 5 Touring όταν θα φτάσει στην παραγωγή.

Όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, το εμπρός τμήμα αλλά και μέχρι τις κεντρικές κολώνες, η σχεδίαση δε διαφοροποιείται σε σχέση με τη νέα BMW 5 Sedan. Ωστόσο, φαίνεται ότι επέλεξαν να απεικονίσουν την M Performance έκδοση, με τους πιο σπορ προφυλακτήρες, τους αεραγωγούς και τα αντίστοιχα σήματα.

Διαφοροποίηση σε σχέση με τη Sedan υπάρχει στο πίσω μέρος, στα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, που παραπέμπουν περισσότερο στις σειρές 3 και 7, σε αντίθεση με τα εσωτερικά γραφικά τους. Επιπλέον, η πόρτα του χώρου αποσκευών έχει μεγαλύτερο άνοιγμα.

Οι σπορ προδιαγραφές ενισχύονται και στο πίσω μέρος, με τη σχεδίαση του προφυλακτήρα, αλλά και στο γεγονός ότι φαίνεται πως είναι μικρότερη η απόσταση από το έδαφος σε σχέση με την Sedan. Όσο για το πλάι, ενδιαφέρον προκαλεί η σχεδιαστική «γραμμή» που ξεκινά από χαμηλά πίσω από τον εμπρός τροχό και ανεβαίνει σταδιακά, πηγαίνοντας προς τα πίσω.

Τέλος, από πλευράς κινητήριων συνόλων, αναμένουμε και την Touring να διαθέτει πλήρη γκάμα επιλογών βενζίνης και diesel, με ήπια υβριδική τεχνολογία, εκτός από τις επίσημα ανακοινωθείσες εκδόσεις M και i5. Μένει να αποδειχθεί αν θα υιοθετηθούν και τα PHEV σύνολα που παρουσιάστηκαν μόλις πριν από λίγες μέρες και απέκτησαν τιμές στη χώρα μας.