Genesis GV60: To premium ηλεκτρικό SUV από τους Κορεάτες


Η θυγατρική premium μάρκα του Ομίλου Hyundai αποκαλύπτει επίσημα το Genesis GV60, το πρώτο δικό της αμιγώς ηλεκτρικό crossover μοντέλο.

  • 19/8/2021

Οι Κορεάτες και πιο συγκεκριμένα η Genesisπου ανήκει στον Όμιλο Hyundai παρουσιάζουν τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Genesis GV60, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της premium μάρκας του κορεατικού Ομίλου.

Το νέο GV60 δείχνει με τον καλύτερο τρόπο το πόσο σοβαρά έχουν πάρει οι ιθύνοντες της Hyundai  την ηλεκτροκίνηση και βασίζεται στην ειδικά εξελιγμένη για ηλεκτροκίνητα οχήματα πλατφόρμα του Ομίλου, E-GMP (Electric-Global Modular Platform), την ίδια την οποία χρησιμοποιούν και τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6, κάτι που σημαίνει προφανώς ότι και οι διαστάσεις του θα είναι ανάλογες.

To GV60 μπορεί επομένως να θεωρηθεί σαν μία πιο πολυτελής εναλλακτική από τα άλλα δύο μοντέλα και ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα των υπόλοιπων μοντέλων που έχουμε δει με τα σήματα της Genesis.

Η αθλητική και δυναμική του εμφάνιση ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα Athletic Elegance της μάρκας με την ξεχωριστή σχεδίαση του πίσω μέρους να δίνει τον τόνο με την έντονη κλίση της οροφής και τη σταθερή αεροτομή στο τελείωμα της πέμπτης πόρτας.

Μπροστά, το GV60 είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Genesis χάρη στους διπλούς προβολείς σε κάθε γωνία και την γνώριμη πλέον γρίλια της κορεατικής φίρμας, αν και τώρα είναι ανασχεδιασμένη και μικρότερη σε μέγεθος.

Στο πλάι οι κλασικοί καθρέπτες έχουν αποσυρθεί και δίνουν τη θέση τους σε κάμερες, ενώ και οι ηλεκτρικές χειρολαβές είναι κρυμμένες και αυτόματα ανοιγόμενες.  

Στο ιδιαίτερα προηγμένο εσωτερικό ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη του συστήματος infotainment που αποτελούν ένα ενιαίο οπτικά σύνολο, ενώ στο κέντρο της αιωρούμενης κεντρικής κονσόλας κλέβει την παράσταση η «κρυστάλλινη σφαίρα», όπως την λέει η Genesis. Αυτή, όταν το αυτοκίνητο δεν κινείται δίνει τον τόνο στον ατμοσφαιρικό φωτισμό της καμπίνας, ενώ μόλις πατηθεί το μπουτόν εκκίνησης από τον οδηγό, περιστρέφεται και μεταμορφώνεται σε επιλογέα κίνησης.

Οι μοναδικές πινελιές δε λείπουν και από τα δύο άκρα της καμπίνας, εκεί όπου υπάρχουν οι δύο οθόνες με κύρια αποστολή να δείχνουν την εικόνα από τις εξωτερικές κάμερες, που παραδοσιακά έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από τους συμβατικούς καθρέφτες.

Η Genesis μπορεί να μην έχει ακόμα αποκαλύψει τα τεχνικά δεδομένα για το σύστημα πρόωσης του GV60, αλλά κατά πάσα πιθανότητα δεν θα διαφοροποιείται από αυτό των Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6.

Εάν αυτό επαληθευτεί, θα έχει μπαταρίες με ενεργειακή χωρητικότητα από 58 έως και 77,4 kWh, δυνατότητα φόρτισης 400 και 800V αλλά και αντίστροφη παροχή ενέργειας, με μέγιστη αυτονομία που θα προσεγγίζει τα 500 χιλιόμετρα. Με έναν ηλεκτροκινητήρα η απόδοση θα αγγίζει τους 229 ίππους και τους 325 ή 436 στις εκδόσεις με δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση.

Περισσότερες λεπτομέρειες για το ηλεκτρικό Genesis GV60 θα ανακοινωθούν τους επόμενους μήνες.