Η Ford Mustang αντιστέκεται στον εξηλεκτρισμό, αλλά όχι για πολύ ακόμα


Για μερικά χρόνια ακόμα, το εμβληματικό pony car θα συνεχίσει να εφοδιάζεται αποκλειστικά με ΜΕΚ. Δείτε πότε αναμένεται η «μετατροπή» του σε EV.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 3/1/2023

Στα μέσα του περασμένου Σεπτεμβρίου, η Ford παρουσίασε την 7η γενιά της Mustang, την τελευταία πριν το εντυπωσιακό pony car αποχαιρετίσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η διάδοχη κατάσταση, αυτή της αμιγούς ηλεκτροκίνησης, θα αργήσει, ωστόσο, να κάνει την εμφάνισή της. Σύμφωνα με δημοσίευμα του CarBuzz, η πλήρως θερμική Mustang, που εσωτερικά αναφέρεται ως S650, θα παραμείνει στην παραγωγή μέχρι το 2029.

Οι σχετικές πληροφορίες προέρχονται από το AutoForecast Solutions, τα οποίο παρέχει προβλέψεις βασισμένες σε διάφορους παράγοντες, όπως οι συμφωνίες με τους προμηθευτές, τα εργοστασιακά δεδομένα των εταιρειών κ.α.

Μάλιστα, η παραγωγή της ηλεκτρικής Mustang εκτιμάται ότι θα γίνεται στο εργοστάσιο Flat Rock Assembly του Detroit, εκεί δηλαδή που από το 2004 «γεννιέται» το θερμικό μοντέλο. Το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ως το 2029 θα δώσει τη δυνατότητα στη Ford να κάνει τις απαραίτητες τροποποιήσεις, ώστε να είναι δυνατή η παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.

Όπως είναι λογικό, δεν υπάρχουν ιδιαίτερες πληροφορίες αναφορικά με την Mustang EV. Ωστόσο, η έκθεση της AutoForecast Solutions αναφέρει ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα GE2.2 της Ford, η οποία επίσης θα «υποστηρίξει» τη δεύτερη γενιά της Mustang Mach-E, ένα νέο Mach-E Coupe αλλά και τα αμιγώς ηλεκτρικά Escape και Explorer.

Ωστόσο, μέχρι τότε η τρέχουσα Mustang θα παραμείνει αποκλειστικά θερμική. Οι εκτιμήσεις που υπήρχαν, πριν την παρουσίασή της, ότι μπορεί να περιλαμβάνει υβριδικές ή και plug-in υβριδικές εκδόσεις, δεν επιβεβαιώθηκαν και όλα δείχνουν ότι δεν προβλέπεται να συμβεί κάτι τέτοιο και στο μέλλον.

H σχετική απόφαση ανήκει στον CEO της Ford, Jim Farley, ο οποίος έβαλε τέλος στα όποια σενάρια, ρίχνοντας, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, το βάρος του εξηλεκτρισμού στην ανάπτυξη και επακόλουθη κυκλοφορία της Mach-E.

Έτσι, στην καρδιά της Mustang 7ης γενιάς θα συνεχίσουν να υπάρχουν ο υπερτροφοδοτούμενος EcoBoost των 4 κυλίνδρων, με χωρητικότητα 2,3 L, αλλά και ο ατμοσφαιρικός Coyote V-8 των 5,0 L με τους 480 PS. Ο πρώτος είναι διαθέσιμος με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων, ενώ ο δεύτερος με χειροκίνητο 6άρι, έχοντας ως προαιρετική επιλογή το αυτόματο κιβώτιο.

Πηγή: CarBuzz