H KIA στοχεύει στα ηλεκτρικά οχήματα


Η Κορεατική εταιρεία χρειάζεται να πουλήσει 40.000 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα το 2020 για να πληροί το όριο για το διοξείδιο του άνθρακα που έχει θεσπίσει η Ε.Ε.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΙΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 2/8/2019

Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Emilio Herrera, Γενικός Διευθυντής της KIA Ευρώπης, ο στόχος της εταιρείας είναι να πουλήσει στην ευρωπαϊκή αγορά 40.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα την επόμενη χρονιά για να επιτύχει τον στόχο να είναι εντός του ορίου που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, αναφορικά με την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα και να αποφύγει να πληρώσει πρόστιμο. Σε περίπτωση που αυτό δεν επιτευχθεί, ο κ. Herrera δήλωσε ότι έχουν εκπονήσει εναλλακτικό σχέδιο για να τα καταφέρουν. 

Αυτό περιλαμβάνει πρακτικές όπως: Η υπηρεσία διαμοιρασμού αυτοκινήτων που έχει ενεργοποιήσει η KIA στην Ισπανία να περιλαμβάνει μόνο ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα εταιρικά οχήματα που παρέχει στα στελέχη της, τα οχήματα για δοκιμές οδήγησης που θα έχουν οι επίσημοι αντιπρόσωποι της -όπως και τα οχήματα που παρέχουν σέρβις ή είναι αυτοκίνητα αντικατάστασης- να είναι ηλεκτροκίνητα. Επίσης, να εφοδιάζει όλα τα αυτοκίνητά της με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. 

Εκτός αυτών, σύμφωνα με τον κ. Herrera, η KIA πρέπει να επεκτείνει την γκάμα των μοντέλων της που θα διαθέτουν υβριδικό ή «ήπιο» υβριδικό σύστημα. Όπως είπε, από τον προσεχή Νοέμβριο στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Σλοβακία (Zilina) θα αρχίσει η παραγωγή των Plug-in Hybrid Ceed Station Wagon και XCeed, τα οποία θα αρχίσουν να πωλούνται από τις αρχές του 2020. Επίσης, του χρόνου θα αρχίσει να κατασκευάζεται και η Plug-in Hybrid έκδοση του Sorento.

Στόχος της KIA είναι το 2021 να διαθέτει στη γκάμα της, συνολικά, 19 ηλεκτροκίνητα μοντέλα ή εκδόσεις αυτών που να έχουν κάποιας μορφής υβριδικό σύστημα. Σε ό,τι αφορά τη φετινή χρονιά, η εκτίμηση του κ. Herrera είναι πως η κορεατική εταιρεία θα πουλήσει στην Ευρώπη 16.000 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματά της από τα οποία τα 12.000 θα είναι e-Niro και 4.000 e-Soul.