H Lamborghini φέρνει τον διάδοχο της Huracan χωρίς τη βοήθεια της Audi


Ο διάδοχος της Lamborghini Huracan πλησιάζει, με τους Ιταλούς να μη βασίζονται πλέον στην Audi για την ανάπτυξη του νέου μοντέλου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 19/6/2023

Για αρκετά χρόνια, η Lamborghini βρισκόταν σε στενή συνεργασία με την Audi, προκειμένου να μοιράζονται τα κόστη της τεράστιας επένδυσης που απαιτεί η δημιουργία ακραίων και πανάκριβων προϊόντων. Η Gallardo κι η Huracan είχαν τα «δίδυμα» αδερφάκια τους στην γκάμα των Γερμανών, δηλαδή την πρώτη και τη δεύτερη γενιά του R8.

Όλα άλλαξαν όταν η Audi έκανε γνωστό ότι δε θα υπάρξει τρίτη γενιά, με αυτό να συνεπάγεται ότι δε θα ερχόταν και τρίτο κατά σειρά μοντέλο από την Lamborghini, δηλαδή ότι η Huracan δε θα είχε διάδοχο. Παρ' όλ' αυτά, οι άνθρωποι από την Sant'Agata Bolognese επιβεβαίωσαν ότι το επόμενο μοντέλο στην οικογένεια της Huracan δεν είναι μακριά.

Μιλώντας στο αυστραλιανό Drive, ο Francesco Scardaoni, διευθυντής της Lamborghini στην Ασία και τον Ειρηνικό, αποκάλυψε ότι η Lamborghini έχει καταφέρει πλέον να «απογαλακτιστεί» από την Audi, κι αυτό είναι αποτέλεσμα πολλών συνεχόμενων κερδοφόρων ετών και φυσικά σκληρής δουλειάς.

Ένα από τα σημεία-κλειδιά της επιτυχίας της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η Urus. Πολλοί λάτρεις των οκτανίων είχαν δυσαρεστηθεί όταν η Lamborghini έκανε το πρώτο βήμα προς την υιοθέτηση μιας πιο ευρείας γκάμας, εισάγοντας ένα SUV σε αυτήν, όμως είναι το μοντέλο που την έφερε τώρα στη θέση να μπορεί να παράγει πρακτικά ό,τι θέλει.

Το 2022, η Lamborghini σημείωσε την καλύτερη οικονομική επίδοση στην ιστορία της, αφού είχε τζίρο 2,38 δις ευρώ, με τα οργανικά έσοδα να ανέρχονται στα 614 εκατ. ευρώ. Συνολικά πουλήθηκαν 9.233 μονάδες, με 5.367 εξ αυτών να είναι Urus.

Ο Scardaoni τόνισε ότι αφού οι Γερμανοί δεν σκοπεύουν να λανσάρουν κάποια νέα γενιά του R8, η Lamborghini έχει την ελευθερία να δημιουργήσει το επόμενό της προϊόν από το μηδέν, χωρίς να κάνει κανένα συμβιβασμό. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα, η οποία θα εξελιχθεί αποκλειστικά για το συγκεκριμένο, όμως ο Ιταλός δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί και από άλλα μέλη του ομίλου Volkswagen, υπό τη σκέπη του οποίου βρίσκεται κι η Lamborghini. Στα πρώτα στάδια κυκλοφορίας του νέου οχήματος, μόνο η Lamborghini θα έχει πρόσβαση στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Σχετικά με το τι θα κρύβεται κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, όλα δείχνουν ότι ο ατμοσφαιρικός V10 θα αποσυρθεί και τη θέση του θα πάρει ένας μικρότερος κινητήρας, πιθανώς με υβριδικό χαρακτήρα. Αυτό ενδεχομένως να πρόκειται για έναν twin-turbo V8 κινητήρα με plug-in hybrid τεχνολογία. Ένα από τα στοιχεία που έχουν επιβεβαιωθεί είναι ότι ο διάδοχος της Huracan θα φέρει το ίδιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη και 8 σχέσεις που βρίσκει κανείς και στη Revuelto.

Όσο για τα επόμενα πλάνα της Lamborghini, το μενού διαθέτει μία εξηλεκτρισμένη έκδοση της Urus, η οποία θα καταφτάσει μέσα στην επόμενη χρονιά, αφού πολλά είναι τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα που κάνουν βόλτες και προκαλούν τον φωτογραφικό φακό. Εκτός αυτού, στα σκαριά βρίσκεται κι ένα grand tourer μοντέλο με διάταξη 2 συν 2, το οποίο πρόκειται να γίνει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα των Ιταλών και θα κάνει πρεμιέρα το 2028.