Η νέα Lamborghini Urus PHEV των 680 PS δοκιμάζεται στον Αρκτικό Κύκλο (photos)


Ο εξηλεκτρισμός του επιβλητικού SUV περνάει μέσα από την Porsche και τοποθετεί τη νέα, plug-in hybrid έκδοση, στην κορυφή της γκάμας.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 8/2/2023

Ο δύσκολος χειμώνας της Βόρειας Ευρώπης, με τα χιόνια και τους πάγους κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, είναι μια τοποθεσία που σχεδόν κάθε αυτοκινητοβιομηχανία στέλνει τα πρωτότυπά της να δοκιμαστούν.

Ασφαλώς, οι πολικές συνθήκες, με τη θερμοκρασία των -20 βαθμών Κελσίου, δεν αντιπροσωπεύουν τις πιο συνηθισμένες καταστάσεις στις οποίες τα νέα μοντέλα τους θα κληθούν να αντιμετωπίσουν όταν φτάσουν στις απανταχού αντιπροσωπείες.

Ωστόσο, όσο πιο «σκληρά» δοκιμάζεται ένα όχημα προ-παραγωγής, τόσο πιο σίγουρη είναι η εταιρεία για την ανθεκτικότητά του, την ασφάλεια και αξιοπιστία που θα προσφέρει. Έτσι, ήρθε και η σειρά της Lamborghini να τεστάρει την plug-in hybrid έκδοση της Urus, την οποία περιμένουμε να λανσάρει εντός του 2023.

Για πρώτη φορά αντιμετωπίσαμε PHEV πρωτότυπο του επιβλητικού SUV το προηγούμενο καλοκαίρι, για να ακολουθήσει νέο πακέτο φωτογραφιών το φθινόπωρο. Πριν από λίγες μέρες, η νέα μας «συνάντηση» μαζί του ήταν πιο αποκαλυπτική, καθώς είχε χάσει μέρος από το καμουφλάζ του.

Και αυτή τη φορά, μπορούμε να δούμε τη διαφορετική σχεδίαση του εμπρός τμήματος, με τον αναβαθμισμένο προφυλακτήρα, το νέο καπό και τα καινούρια φωτιστικά σώματα.

Προφανώς η Lamborghini επέλεξε να διαφοροποιήσει οπτικά το εμπρός κομμάτι από τις Urus S και Performante, προκειμένου να αναδειχθεί ο πιο «ισχυρός» χαρακτήρας της plug-in υβριδικής έκδοσης.

Δεν μπορούμε ακόμα να είμαστε σίγουροι αν θα υπάρχουν ανάλογες διαφοροποιήσεις και στα υπόλοιπα μέρη του αμαξώματος. Ωστόσο μπορούμε να δούμε μια αεροτομή στο πίσω μέρος, τις ζάντες πέντε ακτίνων και τους μεγάλους δίσκους με τις ασημί δαγκάνες.

Όσο για το πίσω μέρος, οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης (δύο σε κάθε άκρο) προβάλλουν κάτω από τον προφυλακτήρα, που μοιάζει ελαφρώς επανασχεδιασμένος.

Σίγουρα, πάντως, το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της νέας Urus θα βρίσκεται κάτω από το καπό της. Οι πληροφορίες συγκλίνουν όλο και περισσότερο ότι θα χρησιμοποιεί το plug-in hybrid κινητήριο σύνολο της Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid. Με άλλα λόγια, έναν twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 L, που επικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 17,9 kWh.

Ως αποτέλεσμα, προκύπτει συνδυασμένη ισχύ 680 PS, που δεν αποκλείεται, για λόγους διαφοροποίησης, να είναι ελαφρώς «τσιμπημένη» και να πλησιάζει τους 685 PS. Τέλος, υπήρξαν και φήμες για μια κορυφαία έκδοση που μπορεί να αποδίδει έως 831 PS.