Τον Ιανουάριο του 2022, η Toyota παρουσίασε ένα concept car με την ονομασία GR GT3 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Τον Ιούνιο του ίδιου έτους, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας μερικά σκίτσα της έκδοσης παραγωγής του μοντέλου που θα προέκυπτε από αυτό, μέσω της ιστοσελίδας της Υπηρεσίας Πνευματικών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τώρα, η Toyota υπέβαλε αίτηση στην ίδια υπηρεσία για να κατοχυρώσει την ονομασία GR GT, όπως και το αντίστοιχο λογότυπο, προετοιμάζοντάς μας γι' αυτό που έρχεται. Η πατέντα υπεβλήθη στις 19 Ιανουαρίου, όμως αυτό δεν κάνει ξεκάθαρες τις βλέψεις των Ιαπώνων για τη συγκεκριμένη ονομασία. Το ερώτημα είναι το εξής: Πρόκειται για αγωνιστικό ή για μοντέλο παραγωγής;
Δεδομένο είναι ότι για να μπορέσει ένα GT3 race car να συμμετέχει σε αγώνες, θα πρέπει να βασίζεται σε ένα αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής, που θα είναι νόμιμο για το δρόμο.
Ο Rob Leupen, διευθυντής της ομάδας της Toyota στο WEC, είχε αποκαλύψει το περασμένο έτος στο Motorsport.com, ότι το GR GT3 θα αγωνιστεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής από το 2026. Εκτός αυτού, είχε δηλώσει ότι «αυτή η ημερομηνία είναι σε πλήρη ευθυγράμμιση με το μοντέλο παραγωγής, το οποίο ακολουθεί τη φιλοσοφία της Toyota, δηλαδή να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο για τον δρόμο που έχει αγωνιστικό προφίλ».
Είχε επιβεβαιώσει επίσης ότι το νόμιμο για το δρόμο αυτοκίνητο θα φέρει κατά πάσα πιθανότητα τα λογότυπα της Lexus, περιορίζοντας τις πιθανότητες για ένα πιθανό μοντέλο με την ονομασία Toyota GR GT.
Είναι όμως βέβαιο, ότι η Toyota κι η Lexus θα λανσάρουν ένα δίδυμο οχημάτων, ένα γεννημένο για την πίστα και το αντίστοιχό του για τον δρόμο. Με δεδομένο ότι οι Ιάπωνες έχουν ήδη τη βάση γι' αυτό το εγχείρημα, αλλά και την πιθανή ονομασία του, πλέον δεν αποκλείεται να μετράμε αντίστροφα για την αποκάλυψή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποκάλυψη για το νέο Toyota GR Yaris - Με 8άρι αυτόματο και αναβαθμισμένη ισχύ (photos)
Το Toyota Prius έγινε αγωνιστικό και του πάει (photos)
Επίσημο: Αυτό είναι το ηλεκτρικό «αδερφάκι» του Toyota Yaris Cross (photos)