Η Toyota αποκάλυψε το C-HR το 2016 και το καλοκαίρι του 2023 παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του. Το C-SUV σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία, όντας ένα από τα περιζήτητα μοντέλα στην Ευρώπη και ξεπέρασε το ορόσημο του 1 εκατ. πωλήσεων στη Γηραιά Ήπειρο στα τέλη του 2024.
Εν όψει του 2025, οι Ιάπωνες παρουσίασαν μια νέα εξοπλιστική έκδοση. Πρόκειται για την High Hero, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την Premiere Edition, με την οποία λανσαρίστηκε η 2η γενιά του. Η νέα παραλλαγή έχει εμφανείς διαφορές τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό και, σύμφωνα με την φίρμα, αναδεικνύει τη χαρακτηριστική εμφάνιση και τα πλεονεκτήματα του C-HR.
Εξωτερικά διαθέτει διχρωμία bi-tone με μαύρη οροφή και έντονη παρουσία του μαύρου στοιχείου στα μαρσπιέ και στους προφυλακτήρες. Επιπλέον, η επένδυση της μάσκας είναι στο χρώμα του αμαξώματος, όπως και το μικρό «χείλος» του πίσω προφυλακτήρα, ενώ οι νέες γκρι ματ ζάντες 19 ιντσών ολοκληρώνουν τη νέα εξωτερική εμφάνιση.
Στη χρωματική παλέτα του αμαξώματος προστέθηκε και το χρώμα Metal Oxide, το οποίο η Toyota θα διαθέτει και σε επιλεγμένες bi-tone εξοπλιστικές εκδόσεις της υπόλοιπης γκάμας του C-HR. Προσθέτει ένα φινίρισμα χρωμίου που τονίζει τις δυναμικές σχεδιαστικές γραμμές του μοντέλου.
Περνώντας στο εσωτερικό, η έκδοση High Hero διαθέτει ανανεωμένα υλικά στα εμπρός καθίσματα, με συνδυασμό συνθετικού δέρματος και σουέτ σε βαθύ κόκκινο χρώμα Bordeaux με πολύχρωμες ραφές. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι σε χρώμα Liquid Black, όπως και τα διακοσμητικά στοιχεία στην εμπρός κονσόλα και τις πόρτες, οι οποίες διαθέτουν premium σουέτ επένδυση.
Στο πίσω μέρος, συνεχίζεται η παρουσία του κόκκινου χρώματος Bordeaux με υλικά που συνδυάζουν PVC και Samara. Συν τοις άλλοις, η ύπαρξη της πανοραμικής οροφής κάνει πιο άνετη την καμπίνα, καθώς εξασφαλίζει 3 cm επιπλέον χώρο για τα κεφάλια των επιβατών. Παράλληλα, διαθέτει πρωτοποριακή τεχνολογία για να διατηρεί ζεστή την καμπίνα το χειμώνα και να αποτρέπει την υπερθέρμανση στις υψηλές καλοκαιρινές θερμοκρασίες.
O οδηγός έχει στη διάθεσή του head-up display, ενώ το εσωτερικό διαθέτει ατμοσφαιρικό φωτισμό 64 χρωμάτων και τεχνολογία nanoeX για βελτιωμένη ποιότητα αέρα.
Η νέα έκδοση High Hero θα είναι διαθέσιμη με όλα τα κινητήρια σύνολα του C-HR και συγκεκριμένα με τις υβριδικές επιλογές Hybrid 140 (1,8 L) και Hybrid 200 (2,0 L), όσο και με την Plug-in Hybrid 220 (2,0 L).
Τέλος, εκτός από την Premiere Edition που καταργείται, η Toyota μετονομάζει και την υπάρχουσα GR SPORT Premiere Edition σε GR SPORT Hero, διατηρώντας της τα ίδια ξεχωριστά χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σε αυτά περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τεχνολογία FSC στα αμορτισέρ για βελτιστοποιημένη οδική συμπεριφορά, ζάντες 20 ιντσών, μοτίβο G-mesh για τη μάσκα, σήμα GR και σπορ εμπρός καθίσματα με ανάγλυφο λογότυπο GR.
Σύμφωνα με την Toyota Europe, η γκάμα του 2025 για το C-HR, που κατασκευάζεται στην Ευρώπη, προορίζεται για τους Ευρωπαίους και θα είναι άμεσα διαθέσιμη για παραγγελία στις ευρωπαϊκές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota: Ένα μοντέλο-θρύλος επιστρέφει στη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας
Αυτό είναι το πιο ακραίο Toyota GR Yaris που έχουμε δει (photos-video)
Volvo XC60: Ανανέωση ουσίας για το best-seller των Σουηδών (photos)