Κάνοντας… “σούζες” με το GMC Pickup Hummer EV!


Μια ενδιαφέρουσα ιστορία έγινε γνωστή από τη διαδικασία εξέλιξης του αμιγούς ηλεκτρικού καινούριου Hummer Pickup EV και πώς οι οδηγοί του προσπαθούσαν να κρατήσουν τους εμπρός τροχούς του στο δρόμο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 8/1/2022

Κατά τη διάρκεια δημιουργίας ενός νέου μοντέλου πάντα συμβαίνουν ευτράπελα ή περίεργα γεγονότα τα οποία συνήθως παραμένουν εκτός δημοσιότητας. Ωστόσο, έχουν την αξία τους και δείχνουν στην ομάδα εξέλιξης και την εταιρεία εάν κάτι γίνεται σωστά ή χρειάζεται να διορθωθεί.

Πρόσφατα έγινε γνωστή μια ιστορία από τη διαδικασία δοκιμών των πρωτότυπων Hummer Pickup EV, της GMC. Όπως γνωρίζουμε, η εταιρεία αποφάσισε να επαναφέρει το εκτός δρόμου μοντέλο στην παραγωγή αλλά αυτή τη φορά με εντελώς διαφορετική μορφή. Ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό pickup όχημα (τουλάχιστον, αρχικά και κατόπιν και ως SUV).

Ένας από τους ανθρώπους που συμμετείχαν ενεργά στην εξέλιξη του νέου μοντέλου ήταν και ο κ. Al Oppenheiser, Αρχιμηχανικός και υπεύθυνος για τη δημιουργία του. Όπως δήλωσε ο κ. Oppenheiser, στην αρχή της διαδικασίας δημιουργίας του η ροπή από τους ηλεκτροκινητήρες ήταν τόση που το όχημα σήκωνε τους εμπρός τροχούς του στον αέρα κατά τη διάρκεια έντονης επιτάχυνσης!

Αυτό ξενίζει σε ένα αυτοκίνητο και προφανώς δεν είναι κάτι που κάποιος περιμένει να δει ή να βιώσει. Πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε ένα τόσο βαρύ όχημα το οποίο στην έκδοση παραγωγής του ζυγίζει 4.103 kg, σύμφωνα με την GMC.

Συγκεκριμένα ο κ. Oppenheiser είπε σχετικά: «Τον πρώτο καιρό, όταν προσπαθούσαμε να βρούμε την ισορροπία απόδοσης της ροπής μεταξύ των ηλεκτροκινητήρων, το εμπρός μέρος του οχήματος σηκωνόταν στον αέρα. Έτσι, καταλήξαμε ότι θα έπρεπε να βρούμε τρόπο να μειώσουμε αυτή που παρήγαγε αυτός που βρίσκεται μπροστά».

Προφανώς η… «σούζα» με ένα τέτοιο όχημα είναι εντυπωσιακή ως θέαμα ή ενδεχόμενο, όμως τίθεται θέμα ασφάλειας για επιβάτες και λοιπούς χρήστες του δρόμου και η πιθανότητα πρόκλησης ατυχήματος είναι αυξημένη.

Θυμίζουμε ότι το Hummer Pickup EV κατασκευάστηκε πρώτα στην εξοπλιστική έκδοση «Edition 1» η οποία διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες μέγιστης συνδυαζόμενης ισχύος 1.014 PS. Η παραγωγή της εξαντλήθηκε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς οι παραγγελίες γι’ αυτή ήταν πολλαπλάσιες.

Η GMC έχει ανακοινώσει ότι το Hummer Pickup EV θα κατασκευάζεται και σε άλλες, πιο προσιτές οικονομικά, εκδόσεις. Την EV3X, με μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 812 PS και τις EV2X και EV2 μέγιστης συνδυαζόμενης ισχύος 634 PS. Τέλος, το Hummer EV οδήγησε σχετικά πρόσφατα και ο ίδιος ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, ο κ. Joe Biden ο οποίος εξέφρασε τον θαυμασμό του γι’ αυτό.