Lamborghini Revuelto: Διέρρευσε ο διάδοχος της Aventador (photos)


Λίγες ώρες πριν την επίσημη παρουσίαση της, η πρώτη PHEV Lamborghini με τον V12 κινητήρα «κυκλοφόρησε» στο διαδίκτυο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: Automotive News Europe
  • 29/3/2023

Στις 20:00 της Τετάρτης (29/3), η Lamborghini έχει προγραμματίσει την παρουσίαση του διαδόχου της Aventador. Μέχρι στιγμής ξέραμε το κωδικό της όνομα - LB744 και δεν είχαμε δει κάποια φωτογραφία της. Όχι πια!

Νωρίς το μεσημέρι της Τετάρτης (29/3), το site του ιταλικού περιοδικού αυτοκινήτου Quattroruote δημοσίευσε τόσο το όνομα του νέου supersports car των 1.015 PS όσο και την εμφάνισή του. Η Revuelto, όπως θα είναι το όνομα της PHEV Lamborghini, είναι πανέμορφη, όπως άλλωστε περιμέναμε.

Λίγα λεπτά αργότερα, μάλιστα, το Automotive News Europe ακολούθησε με δικό του δημοσίευμα για την παρουσίαση της Revuelto, προσθέτοντας το δικό του «πακέτο» φωτογραφιών. Τι ακριβώς έχει συμβεί; Το πιθανότερο είναι ότι οι Ιταλοί πραγματοποίησαν μια παρουσίαση σε «κλειστό κύκλο», πριν τη διαδικτυακή, η οποία και διέρρευσε.

Στην είδηση του Automotive δηλώνεται ξεκάθαρα η παρουσία του στην Sant’Agata Bolognese της Ιταλίας (έδρα της Lamborghini), ενώ σε κάποιο σημείο του άρθρου αναφέρεται επί λέξη: «Ο CEO Stephan Winkelmann είπε ότι η Revuelto θα κοστίζει περίπου 500.000 ευρώ και είναι 'η αρχή μιας νέας εποχής για τη Lamborghini'.

Η γκάμα προϊόντων της μάρκας - η sport coupe Huracan και η Urus SUV - θα αποκτήσουν υβριδικά κινητήρια σύνολα μέχρι το τέλος του 2024, δήλωσε ο Winkelmann στην αποκάλυψη του coupe εδώ (σ.σ. στην Sant'Agata Bolognese) την Τετάρτη».

Η ιταλική φίρμα επιλέγει να χαρακτηρίζει ως HPEV (High Performance Electrified Vehicle) hybrid το νέο της δημιούργημα, που θα παίρνει κίνηση από το νέο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα 6,5 L, που αποδίδει 825 PS και 725 Nm και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική ισχύς του κινητήριου συνόλου είναι 1.015 PS, ωστόσο με ένα από τα 13 drive modes θα μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά εντός πόλης, με ισχύ μόλις 180 PS.

Τα 0-100 km/h έρχονται σε μόλις 2,5 sec., επίδοση καλύτερη κατά 0,3 sec. από της Aventador την οποία διαδέχεται, ενώ η τελική ταχύτητα υπερβαίνει τα 350 km/h. Η παραγωγή της θα κορυφωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2023, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τον Winkelmann.

H Revuelto είναι η πρώτη plug-in hybrid Lamborghini. Στο παρελθόν η ιταλική φίρμα είχε λανσάρει την Sian, ένα περιορισμένης παραγωγής coupe που είχε υβριδικό κινητήριο σύνολο, ωστόσο ο ηλεκτροκινητήρας 48 Volt έπαιρνε ενέργεια από έναν υπερπυκνωτή και δεν ήταν PHEV έκδοση.

Αναλυτικά για το κινητήριο σύνολο της Revuelto με τον ατμοσφαιρικό V12 και τους 3 ηλεκτροκινητήρες μπορείτε να διαβάσετε πατώντας ΕΔΩ. Όσο για το πρωτοποριακό, ολοκαίνουριο εγκάρσιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (DCT) και τα πλεονεκτήματα της σχεδίασής του, όλες οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες ΕΔΩ.

Το (ξηρό) βάρος της Revuelto είναι 1.772 kg, αυξημένο κατά 222 kg σε σχέση με την Aventador Ultimae. Ωστόσο η αναλογία κιλών/ίππο είναι 1,75. H χρήση ανθρακονημάτων είναι εκτεταμένη, προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος όσο πιο χαμηλά γίνεται, παρά την ύπαρξη των μπαταριών του υβριδικού συστήματος. Η κατανομή βάρους για την (ηλεκτρικά) τετρακίνητη Revuelto είναι 44% εμπρός - 56% πίσω.

Ο σχεδιασμός της έχει επιρροές... αεροναυπηγικής, με σμιλεμένες επιφάνειες οι οποίες περικλείονται από δύο γραμμές που ξεκινούν από το εμπρός τμήμα, «αγκαλιάζουν» την καμπίνα και τον κινητήρα και καταλήγουν στο πίσω μέρος, στις ψηλά και κεντρικά τοποθετημένες εξαγωνικές απολήξεις της εξάτμισης. «Δώσαμε σχήμα στην αδρεναλίνη», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Lamborghini, Mitja Borkert.

Η εξωτερική σχεδίαση αντικατοπτρίζει στιλιστικά στοιχεία από παλιότερα μοντέλα της φίρμας, ενώ το σχήμα Υ που έχουν τα φωτιστικά σώματα και στις δύο άκρες του sportscar «διατηρείται» και σε στοιχεία του εσωτερικού, όπως η κεντρική κονσόλα και το επάνω μέρος του ταμπλό. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ η οθόνη του συστήματος infotainment είναι 9,1 ιντσών.

Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι σαφώς περισσότεροι σε σχέση με την Aventador, όπως και για τα πόδια και το κεφάλι όσων επιβαίνουν. Το τιμόνι έχει νέα σχεδίαση και τέσσερις διακόπτες για τη διαχείριση των 13 drive modes. 

Απολαύστε και τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στους λογαριασμούς social media του Quattroruote, εν αναμονή των επίσημων εικόνων σε λίγες ώρες.

Πηγή: Quattroruote