Mercedes E-Class Estate: Ακόμα πιο ευρύχωρη και τεχνολογικά προηγμένη (photos)


Η γερμανική φίρμα παρουσίασε και τη station wagon εκδοχή της 6ης γενιάς της E-Class, που «αξιοποιεί» όλα τα πλεονεκτήματα της sedan.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 20/6/2023

Σχεδόν δύο μήνες μετά την sedan, ήρθε η σειρά για την επίσημη παρουσίαση και της νέας Mercedes E-Class Estate, της έκδοσης με το station wagon αμάξωμα.

Το χαρακτηριστικό πλαϊνό προφίλ, με τη δυναμική γραμμή οροφής, οι ισορροπημένες αναλογίες, το μακρύ καπό και το μεγαλύτερο μεταξόνιο αποτελούν τα βασικά γνωρίσματά της.

Στο εμπρός μέρος, μια μαύρη επιφάνεια, που παραπέμπει σε πάνελ, συνδέει τη μάσκα με τους LED προβολείς υψηλής απόδοσης και θυμίζει τις αμιγώς ηλεκτρικές EQ. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα είναι επανασχεδιασμένα τόσο στο συνολικό τους σχέδιο όσο και στα εσωτερικά γραφικά, με μοτίβο αστεριών. Επιπλέον, η μεταφορά των ανακλαστήρων στον προφυλακτήρα, επιτρέπει την αύξηση του ανοίγματος της θύρας του πορτμπαγκάζ.

Σε σχέση με την προκάτοχό της, η E-Class Estate 6ης γενιάς έχει μεγαλώσει σε πλάτος κατά 28 mm, με αποτέλεσμα οι πίσω επιβάτες να έχουν στη διάθεσή τους μεγαλύτερο χώρο, ενώ και το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 22 mm, φτάνοντας τα 2.961 mm. Συνολικά το μήκος είναι 4.949 mm, το πλάτος 1.880 mm και το ύψος 1.469 mm.

Ανάλογο όφελος προέκυψε και για το πορτμπαγκάζ, με χωρητικότητα 615 lt που μπορεί να φτάσει και τα 1.830 lt με κατεβασμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων. Για την plug-in hybrid έκδοση, οι αντίστοιχοι αριθμοί είναι 460 lt και 1.675 lt, με το χώρο των αποσκευών να παραμένει επίπεδος.

Στο εσωτερικό ακολουθούνται τα δεδομένα της sedan έκδοσης. Έτσι, προαιρετικά διατίθεται οθόνη για τον συνοδηγό, με αποτέλεσμα η μεγάλη γυάλινη επιφάνεια της Superscreen MBUX να εκτείνεται μέχρι την κεντρική οθόνη.

Οι επιλογές συνδεσιμότητας αλλά και οι δυνατότητες gaming και streaming (selfie και video camera) παραμένουν κορυφαίες με πλήθος εφαρμογών (TikTok, Angry Birds, Webex, Zoom) και ενισχύονται με το πακέτο MBUX Entertainment Plus.

Επιπλέον, υπάρχει και η «βοήθεια» της Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως και... αναρίθμητα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, μερικά εκ των οποίων έχουν εξελιχθεί ακόμα περισσότερο. Τα υλικά κατασκευής είναι κορυφαία, με σημαντική χρήση ανακυκλώσιμων και ανακυκλωμένων πρώτων υλών, ενώ ο εξοπλισμός ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό.

Η νέα E-Class Estate, που διαθέτει πίσω αερανάρτηση (προαιρετικά και εμπρός), διατίθεται καταρχήν στην Ευρώπη με γκάμα κινητήρων που υιοθετούν την υβριδική τεχνολογία. Η mild hybrid E 200 εφοδιάζεται με 2λιτρο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 204 PS και 320 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας προσδίδει boost 23 PS και 205 Nm. Η, επίσης ήπια υβριδική, E 200 d, έχει δίλιτρο κινητήρα diesel, με 197 PS και 440 Nm και τις ίδιες «ενέσεις» από τον ηλεκτροκινητήρα.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η plug-in hybrid έκδοση E 300 e, στην οποία ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας έχει την ίδια απόδοση με της E 200, αλλά ενισχύεται από τον ηλεκτροκινητήρα 129 PS και 320 Nm. Έτσι, προκύπτει συνδυαστική ισχύς 313 PS και ροπή 550 Nm, με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 113 km. Και οι τρεις εκδόσεις συνδυάζονται με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Σύμφωνα με την Mercedes, θα ακολουθήσουν και άλλες mild hybrid, αλλά και PHEV εκδόσεις με κινητήρες diesel. Οι πωλήσεις επί ευρωπαϊκού εδάφους θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο.