Η νέα γραμμή 4 του Μετρό, που θα συνδέει σε πρώτη φάση το Άλσος Βεϊκου με το Γουδή, βρίσκεται στην τελική ευθεία πριν την έναρξη της διάνοιξής της.
Ο πρώτος από τους δύο μετροπόντικες που θα σκάψουν τα 12,8 km της σήραγγας συναρμολογείται εδώ και λίγους μήνες και πλέον δεν απομένουν παρά μόλις λίγες εβδομάδες για να αρχίσει το υπόγειο ταξίδι του.
Ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Αττικό Μετρό Α.Ε., Νίκος Ταχιάος, ανήρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ορισμένες εντυπωσιακές φωτογραφίες από τη διαδικασία συναρμολόγησης στο φρέαρ της οδού Μεσογείων, εκεί όπου θα κατασκευαστεί μελλοντικά ο δεύτερος Σταθμός Κατεχάκη, που θα περιλαμβάνεται στην επέκταση της νέας γραμμής προς τα βόρεια.
Η νέα γραμμή 4 του Μετρό Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμός-Φάρος-Μαρούσι, με τις επεκτάσεις της (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό έχει χωριστεί σε πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα:
- Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
- Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
- Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
- Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ και 6 σταθμούς)
- Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)
Αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη οι εργασίες για το τμήμα Α, Άλσος Βεϊκου - Γουδή, το οποίο περιλαμβάνει 15 σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.
Με βάση το χρονοδιάγραμμα, η Γραμμή 4 (στο Α’ τμήμα της) θα είναι έτοιμη το 2029.