Ποιά είναι η ισχύς του Alpine A110 Rally;


Η ALPINE ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗΝ Α110 RALLY ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ R-GT.

  • KEIMENO: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 9/9/2019

Πολλοί ήταν αυτοί που επιθυμούσαν να δουν την καινούργια Alpine A110 να συμμετέχει σε αγώνες ράλι και στη Renault αποφάσισαν να το κάνουν πράξη. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο δημιουργήθηκε από τους ανθρώπους της Signatech και εξελίχθηκε από τους Emmanuel Guigou και Laurent Pellier, Γάλλους Πρωταθλητές ράλι. Η Α110 Rally προορίζεται για τη συμμετοχή της Alpine στην κατηγορία R-GT και το κόστος για την απόκτησή της υπολογίζεται στα τουλάχιστον 150.000 ευρώ.

Ο 1.8 turbo κινητήρας της αποδίδει «περισσότερους από 300 ίππους», όπως ανακοινώθηκε. Διαθέτει το αλουμινένιο πλαίσιο που χρησιμοποιείται στις A110 GT4 και A110 Cup, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, φρένα της Brembo, σύστημα ABS της Bosch, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και σειραϊκό κιβώτιο έξι σχέσεων. Το αυτοκίνητο απευθύνεται τόσο σε αγωνιστικές ομάδες όσο και σε ιδιώτες που θέλουν να συμμετέχουν σε ράλι.

Ο κ. Régis Fricotté, Εμπορικός Διευθυντής της Alpine, δήλωσε σχετικά: «Η επιστροφή μας στα ράλι ήταν κάτι που προσδοκούσαμε πολύ, καθώς η Alpine έγραψε ιστορία σε αυτά όταν κέρδισε τον πρώτο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, το 1973. Για να εξασφαλίσουμε την επιτυχία της καινούργιας περιπέτειάς μας, εμπιστευθήκαμε την εξέλιξη, κατασκευή και προώθηση της Alpine A110 Rally στη Signatech. Σε συνεργασία μαζί της, συμμετέχουμε και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA και στις κατηγορίες Cup και GT4. H Alpine A110 Rally δημιουργήθηκε για να είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο σε ό,τι αφορά την οδήγησή του και την αποτελεσματικότητά του».