Η κουβέντα σχετικά με την Coupe εκδοχή της Alfa Romeo Giulia γίνεται εδώ και πολύ καιρό, με τους Alisti να τρέφουν ελπίδες ότι κάποια στιγμή η φίρμα θα βάλει μπροστά το project. Μέχρι να έρθει αυτή η ώρα ο designer Maxim Shershev πήρε το πενάκι του και σχεδίασε τη δική του πρόταση προσπαθώντας να «παντρέψει» στοιχεία από το παρελθόν μαζί με τάσεις που ξημερώνουν την επόμενη μέρα της αυτοκίνησης.
Ο Shershev είναι ένας σχεδιαστής που έχει δουλέψει για μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως Volkswagen, Audi και Renault, ενώ στο παρελθόν μάς είχε παρουσιάσει τη δική του πρόταση και για το Nissan 400Z.
Για την περίπτωση της Coupe Giulia κατέφυγε τόσο στην υπάρχουσα sedan έκδοση όσο και στην Stelvio για να αντλήσει την έμπνευσή του. Αυτό μπορεί να το διακρίνει κανείς από τον τρόπο με τον οποίο φαντάστηκε τα φωτιστικά σώματα, την γρίλια, αλλά και τους τροχούς.
Από την άλλη, η συνολική σχεδιαστική γραμμή και ο τρόπος με τον οποίο «σκιαγραφείται» η οροφή ρίχνει φως στις ένδοξες μέρες του παρελθόντος και συγκεκριμένα στην GT 1300 Junior από το 1969.
Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχεία της πρότασης βρίσκεται στο πίσω μέρος και είναι το κεντρικά τοποθετημένο τελικό της εξάτμισης το σχήμα του οποίου θυμίζει την τριγωνική γρίλια της εταιρείας.
Αμέσως μετά την παρουσίαση της Alfa Romeo Tonale, την οποία αυτές τις ημέρες την έκανε βόλτα και ο πιλότος της Formula 1 Valtteri Bottas, εμφανίστηκαν όλα τα σενάρια για τα επόμενα μοντέλα που θα παρουσιάσουν οι Ιταλοί μεταξύ των οποίων υπάρχει και η αναβίωση της θρυλικής GTV.
Πηγή: behance.net/maximshershnev