Silk-FAW S9: Το 2023 στους δρόμους η Κινέζικη... Ferrari


Το Silk-FAW S9, το κινεζικό hypercar το οποίο στοχεύει να ανταγωνίζεται τη Ferrari, παρουσιάστηκε στην τελική μορφή του στο Μιλάνο. Θα αρχίσει να κατασκευάζεται από το 2023 στην πόλη Reggio nell'Emilia η οποία βρίσκεται κοντά στο Maranello.

  • KEIMENO: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 10/9/2021

Η Silk-FAW παρουσίασε στο Μιλάνο το S9, το καινούργιο hypercar των 1.420 PS, στην τελική μορφή του. Όπως ανακοινώθηκε, το αυτοκίνητο θα μπει σε διαδικασία παραγωγής το 2023, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας οι οποίες κατασκευάζονται στην πόλη Reggio nell'Emilia, στην περιοχή της Emilia-Romagna, δηλαδή εκεί όπου «χτυπά η καρδιά» της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας αναφορικά με τα supercars.

H Silk-FAW Automotive είναι μια νεοφυής εταιρεία αμερικανικών και κινεζικών συμφερόντων και ιδρύθηκε από τη σύμπραξη της Silk EV και του κινεζικού Ομίλου FAW. Τον περασμένο Απρίλιο παρουσίασε το πρωτότυπο Honggi S9 το οποίο είναι ένα hypercar με υβριδικής διάταξης κινητήρα μέγιστης συνδυαζόμενης ισχύος 1.420 PS. 

Το αυτοκίνητο δημιουργήθηκε από τον κ. Walter De Silva, τον γνωστό Ιταλό σχεδιαστή, ο οποίος είναι Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού στον κινεζικό Όμιλο. Το όχημα που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της «Εβδομάδας Σχεδιασμού του Μιλάνου» είναι στην τελική μορφή του και με την ονομασία Silk-FAW S9, δηλαδή έχει αφαιρεθεί η λέξη Honggi που δεν είναι άλλο από το όνομα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας η οποία κατασκευάζει πολυτελή οχήματα κυρίως για τους κυβερνητικούς αξιωματούχους του καθεστώτος της ασιατικής χώρας.

Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί, το S9 θα διαθέτει έναν τετράλιτρο V8 κινητήρα που θα αποδίδει μέγιστη ισχύ 918 PS και δύο ηλεκτροκινητήρες μέγιστης ισχύος 265 PS έκαστος, οι οποίοι θα είναι τοποθετημένοι σε κάθε άξονα και θα αποτελούν και σύστημα τετρακίνησης. Η δύναμη θα μεταφέρεται στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Οι μπαταρίες που θα διαθέτει θα μπορούν να κινήσουν το νέο hypercar ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο σε μια απόσταση περίπου 20 km, ενώ θα φορτίζουν μέσω του Plug-in Hybrid συστήματος.

Χάρη στη μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ του (1.420 PS) και την αεροδυναμικά προσεγμένη διαμόρφωση του αμαξώματός του, το S9 θα επιταχύνεται από τα 0-100 km/h σε 1,9 sec και η τελική ταχύτητά του θα φτάνει τα 400 km/h, όπως ανακοινώνει η εταιρεία. Το κόστος απόκτησής του αναμένεται να πλησιάζει τα 2.000.000 ευρώ. 

Ο κ. Roberto Fedeli, ο νυν Διευθυντής Τεχνολογίας της Silk-FAW και πρώην Τεχνικός Διευθυντής στη Ferrari, δήλωσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του S9: «Η πολύ μεγάλη ισχύς θα φτάνει στους τροχούς μέσω ενός προηγμένου ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος. Το υβριδικό σύστημά μας θα πληροί το Πρότυπο Euro 7.

»Εξελίσσουμε ένα υπερσύγχρονο σύστημα κατανομής της ροπής το οποίο θα συνεργάζεται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό. Το S9 είναι το τεχνολογικό μανιφέστο μας. Τα υπόλοιπα μοντέλα που θα δημιουργήσουμε στο μέλλον θα φέρουν τεχνολογίες από αυτό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Fedeli.

Τέλος, το Silk-FAW S9 θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας οι οποίες δημιουργούνται ήδη και θα έχουν συνολική επιφάνεια 320.000 τετραγωνικών μέτρων. Σε αυτές, θα περιλαμβάνεται και μια μικρή πίστα για την εξέλιξη  και τις δοκιμές των νέων μοντέλων, εκτός από τα κτήρια της γραμμής παραγωγής και των γραφείων.