Στην κατηγορία των προσιτών sportscars η Maserati


To αντίπαλο δέος της Porsche 718 Cayman προετοιμάζει η Maserati εξελίσσοντας με εντατικούς ένα κεντρομήχανο και τηρουμένων των αναλογιών προσιτό sportscar.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 20/11/2019

Μπορεί η Alfa Romeo να έβαλε τέλος στην εμπορική πορεία της 4C και να αποκλείει κάθε ενδεχόμενο αντικατάστασής της από μια ανάλογου ύφους και προδιαγραφών πρόταση, ωστόσο, δεν ισχύει το ίδιο και για τη Maserati.

Για την ιταλική φίρμα είναι θέμα χρόνου ενός τηρουμένων των αναλογιών προσιτού sportscar, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να «ανοίξει» το πελατολόγιο της απευθυνόμενου σε υποψήφιους αγοραστές της Porsche 718 Cayman ή ακόμα και της εμβληματικής 911.

Σύμφωνα με την ίδια την Maserati, η νέα πρόταση θα φέρει εξολοκλήρου τη δική της εξελικτική σφραγίδα, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να πάρει σαφείς αποστάσεις τόσο από το ίδιο το FCA Group όσο και από τις αναταράξεις που θα δημιουργήσουν οι διεργασίες συγχώνευσής του με το PSA Group.

Έτσι, λοιπόν, τόσο το πλαίσιο όσο και τα κρίσιμα μηχανικά μέρη (βλ. κινητήρας) θα εξελιχθούν “in house”,  καθιστώντας το μικρό coupe μοναδικό –κυριολεκτικά- στο είδος του.

Αυτό που σχετική ακρίβεια μπορεί να προβλέψει κανείς είναι το γεγονός ότι ο κινητήρας της υπό εξέλιξη Maserati θα τοποθετηθεί στην πλάτη του οδηγού, κάτι που επιβεβαιώνουν και οι εισαγωγές αέρα στα πίσω φτερά.

Αυτό που δεν μπορεί επιβεβαιωθεί είναι η ισχύς του, η οποία θα ξεκινά από την ευρύτερη περιοχή των 300 ίππων σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί το κόστος σε ανταγωνιστικά και επίπεδα. Περισσότερα για το νέο κεντρομήχανο coupe της Maseratti αναμένεται να ανακοινωθούν τους προσεχείς μήνες, πλησιάζοντας την επίσημη πρεμιέρα του το 2020.