Πριν λίγες εβδομάδες, η Suzuki δημοσίευσε την πρώτη φωτογραφία του Swift Concept, δίνοντας στο κοινό μια πρώτη γεύση από την τέταρτη γενιά του μοντέλου παραγωγής, που αναμένεται να αποκαλυφθεί το 2024. Την πρώτη μέρα του Japan Mobility Show, οι Ιάπωνες τράβηξαν επίσημα το κάλυμμα από το concept το οποίο, όπως έγινε γνωστό, πρόκειται να μοιραστεί το 95% των μερών του με το μοντέλο παραγωγής.
Το Swift 4ης γενιάς είχε «συλληφθεί» να κάνει δοκιμές στην Ευρώπη τον Ιούλιο του 2022, κι εκείνη ήταν η τελευταία φορά που είδαμε στους δρόμους το επερχόμενο supermini. Με τη Suzuki να δίνει στο φως της δημοσιότητας περισσότερες φωτογραφίες του concept που θα αποτελέσει τον προάγγελο του μοντέλου, έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το πώς θα μοιάζει, τόσο εξωτερικά όσο κι εσωτερικά.
Ο σχεδιασμός έχει εκμοντερνιστεί. Μπροστά τα φωτιστικά σώματα έχουν γίνει πιο τετράγωνα κι έχουν αποκτήσει πιο έντονες γωνίες, ενώ το κάλυμμα του κινητήρα έχει ανασηκωθεί, υπακούοντας στους κανονισμούς προστασίας των πεζών κι η γρίλια έχει μικρύνει σημαντικά.
Όπως είχαμε δει και στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες του καμουφλαρισμένου μοντέλου το περασμένο έτος, τα χερούλια έχουν μετακομίσει από την κολόνα C στα πάνελ των θυρών. Περνώντας στο πίσω μέρος, τα φώτα έχουν ανανεωθεί, λαμβάνοντας γραφικά σε σχήμα 'C'. Συνολικά, έχει υιοθετηθεί μια πιο μοντέρνα σχεδιαστική γλώσσα η οποία περνά και στην καμπίνα.
Η εικόνα του εσωτερικού που παρουσίασε η Suzuki έχει το τιμόνι δεξιά, με το περιβάλλον του οδηγού να έχει γίνει πιο σπορ, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί από έναν αναλογικό με κλασικά πλήκτρα και διακόπτες με λεπτομέρειες χρωμίου. Η οθόνη αφής του συστήματος infotainment έχει διατηρηθεί στην κεντρική κονσόλα και συνοδεύεται από μια σειρά με πλήκτρα αφής.
Οι Ιάπωνες δεν έχουν επιβεβαιώσει ακόμη καμία λεπτομέρεια σχετικά με το τι θα κρύβεται κάτω από το καπό, όμως το εσωτερικό προδίδει ότι ο κινητήρας θα συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Όπως είχε ήδη αναφέρει η Suzuki, το υβριδικό κινητήριο σύνολο θα επιτυγχάνει τη καλύτερη δυνατή ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας καυσίμου. Περισσότερα στοιχεία θα αποκαλυφθούν με την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στην Ευρώπη, η οποία αναμένεται εντός του 2024.