Συνεχίζεται η εξέλιξη του Mercedes-AMG One


Το σχέδιο της Mercedes-AMG να δημιουργήσει το δικό της plug-in hypercar συνεχίζεται και το πρωτότυπο του One εθεάθη να κάνει δοκιμές σε πίστα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 23/6/2020

Η παρουσίαση του Mercedes-AMG One ως πρωτότυπο το 2017, στην Έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, δημιούργησε έντονες εντυπώσεις και προσμονή. Μάλιστα, το γεγονός ότι αποκαλύφθηκε επίσημα παρουσία του Lewis Hamilton έχει τη σημασία του (στη φωτογραφία κάτω δεξιά, αγκαλιά με τον κ. Dieter Zetsche, πρώην Πρόεδρο Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler A.G. και Διευθύνων Σύμβουλο της Mercedes-Benz κατά τη συγκεκριμένη εκδήλωση). Οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας έθεσαν ως στόχο να δημιουργήσουν «ένα μονοθέσιο της Formula 1 για τον δρόμο», όπως είπαν εμφατικά, δηλώνοντας τον χαρακτήρα του και την τεχνολογία του.

Το hypercar της Mercedes-AMG θα διαθέτει κινητήρα που θα προέρχεται από τη Formula 1. Αυτό κεντρίζει το ενδιαφέρον αλλά δημιουργεί και κάποια προβλήματα, με βασικότερο πώς να βρεθεί τρόπος να πληροί το νέο πρωτόκολλο «WLTP» για το όριο εκπομπής ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα. Έτσι, θα διαθέτει τεχνολογία Plug-in Hybrid με τεχνογνωσία από τον κορυφαίο θεσμό του μότορσπορ. Όπως έχει ανακοινωθεί το υβριδικής διάταξης σύστημα θα αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων που χρησιμοποιείται στο μονοθέσιο της Mercedes AMG F1 και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες.

Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του One θα είναι 1.014 PS και ο κινητήρας θα μπορεί να φτάνει ως τις 11.000 rpm. Φυσικά, ο θόρυβός του θα είναι αυτός που κάνει ένα μονοθέσιο, αλλά προσαρμοσμένος όσο το δυνατόν περισσότερο στο νόμιμο όριο. Βεβαίως, θα πρέπει να λύνεται πλήρως, να συντηρείται και να ανακατασκευάζεται κάθε 50.000 km, ωστόσο αυτό μάλλον δεν θα είναι κάτι που θα απασχολεί του ιδιοκτήτες του, οι οποίοι θα πληρώσουν περίπου 2.500.000 ευρώ, τουλάχιστον, για να το αποκτήσουν.

Η Mercedes-AMG θα κατασκευάσει μόλις 275 μονάδες του One, η εξέλιξη του οποίου καθυστέρησε σχετικά τόσο επειδή έπρεπε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα λόγω «WLTP», όσο και εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού. Όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία, εάν δεν υπάρξει κάποια άλλη αιτία αναβολής, τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους εντός της επόμενης χρονιάς.